סמוטריץ': "אין מקום למפלגת ימין נוספת, אסור לקחת סיכונים"

    אסתי פלד No Comments on סמוטריץ': "אין מקום למפלגת ימין נוספת, אסור לקחת סיכונים"

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ב'מהדורה המרכזית': "אני לא נבהל מפרפורי הגסיסה הארוכים של הממשלה. זה רק יגדיל את סיכויי הימין לזכות בבחירות. כל יום שעובר עוד ועוד אנשים שגם אם יש ביקורת על נתניהו – האלטרנטיבה לנתניהו רעה מאוד"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "כולם במערכת הפוליטית מבינים שהממשלה סיימה את ימיה ורק מנסים להנדס את זה בצורה הטובה ביותר עבורם. ליברמן פתאום שובר ימינה, שקד נגד חוק השיוויון. אני לא נבהל מפרפורי הגסיסה הארוכים. זה רק יגדיל את סיכויי הימין לזכות בבחירות", אמר סמוטריץ'.

    לדבריו "כל יום שעובר עוד ועוד אנשים שגם אם יש ביקורת על נתניהו – האלטרנטיבה לנתניהו רעה מאוד. כל החקיקה שעוברת היום זה בתיאום עם טיבי ועודה. אין לממשלה רוב. אנשים שכינו את עצמם ימין מכרו את המדינה לתנועה האסלאמית והתבררו כחסרי עמוד שדרה".

    סמוטריץ' התייחס לביקורת על שיתוף הפעולה האופוזיציוני עם הרשימה המשותפת: "יש לנו שיתוף אינטרס עם המשותפת להפיל את הממשלה, לא שותפות. כשטיבי הצביע עם הקואליציה הוא קיבל על זה בתשלום מזומן למטרותיו. אופוזיציה היא ברירת מחדל לכל מי שנשאר בחוץ".

    ביחס להצעה לביטול חוק הלאום, אמר סמוטריץ': "חוק הלאום נדרש רק בגלל ההפיכה השיפוטית של אהרן ברק. החוק קובע ששוויון הזכויות יישמר במישור של זכויות הפרט והזכויות הלאומיות הינן ליהודים בלבד. זה לא פוגע בשום צורה בעדה הדרוזית. ההתנגדות שלהם לחוק הוא תוצר של קמפיין ארסי וניסיון לגרום להם להיעלב מהחוק כביכול".

    סמוטריץ' נשאל האם יש מקום למפלגת ימין נוספת: "המציאות הוכיחה שמימין לליכוד אין מקום למפלגה נוספת ואסור לקחת סיכונים אחרי כל תלאות השנים האחרונות".



    0 תגובות