יועץ משרד התחבורה: "מעריך שאנשים יגיעו להר עוד לפני הזמן"

    אייל ראובן No Comments on יועץ משרד התחבורה: "מעריך שאנשים יגיעו להר עוד לפני הזמן"

    יועץ משרד התחבורה למגזר החרדי שוחח עם 'קול חי': "יש אוטובוסים הרבה מעבר למה שצריך באירוע. אנחנו מעריכים שאנשים יגיעו מוקדם יותר מהזמן שלהם בכרטיס; אני קורא למאזינים להקפיד על ההנחיות והסדר. הזרימה היא המתכונת להצלחה"

    צילום: דוד כהן/פלאש90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועץ משרד התחבורה למגזר החרדי, שלמה רוזנשטיין שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) על ההיערכות התחבורתית מבעוד מועד להילולת הרשב"י. "כמאה אלף כרטיסים בתחבורה הציבורית נמכרו עד יום ראשון בלילה – מועד סגירת המכירה. אנחנו ערוכים לספק את השירות לנוסעים".

    לדבריו "אנחנו יודעים לעשות את המבצע הזה גם כשהוא הרבה יותר מורכב מהשנה הנוכחית. יש תכנית תפעולית שאנחנו עמלים עליה חודשים ארוכים.

    לטענתו "לא היו מעולם 250 אלף איש על ההר בל"ג בעומר, המספר הגבוה ביותר הוא 180 אלף איש. יש היערכות השנה לקלוט כ-170 אלף איש, אבל ברור שהמבצע הזה שונה במהות משנים עברו בעקבות מסקנות ועדת החקירה ולא יהיו על ההר 75 אלף איש בו זמנית כמו שנה שעברה".

    "בנושא של שירות התחבורה הציבורית – יש אוטובוסים הרבה מעבר למה שצריך באירוע", אמר רוזנשטיין והדגיש: "יש יותר אוטובוסים מרוכשי כרטיסים".

    הוא התייחס לאופן חישוב זמן ההגעה: "לקחנו בחשבון הכל – לקחנו את האירוע הזה בימים האלה וניתחנו על פי שנים עברו כמה זמן לקח לאוטובוסים להגיע והוספנו עוד 10% זמן של הכניסה לחניונים ועוד 15% של פקקים ועיכובים חריגים ומשם חישבנו את הארבע שעות. אנחנו מעריכים שאנשים יגיעו מוקדם יותר מהזמן שלהם בכרטיס וזאת אומרת שיהיה להם יותר זמן לשהות בהר".

    הוא קרא לציבור "חייבת להיות אחריות וערבות הדדית של אנשים שיצאו מההר בזמן ועדיף לפני. החריגה יוצרת עיכוב של הנכנסים האחרים ומראות שאנחנו לא רוצים לראות, אנחנו רוצים שזה יזרום וזה יקרה רק עם שיתוף פעולה מלא. אני קורא למאזינים להקפיד על ההנחיות והסדר. הזרימה היא המתכונת להצלחה".



    0 תגובות