בני משפחתו של נועם רז הי"ד הטיחו בבנט: "אתה אשם כמו המחבל"

    שלמה ריזל 1 Comment on בני משפחתו של נועם רז הי"ד הטיחו בבנט: "אתה אשם כמו המחבל"

    ראש הממשלה הגיע לניחום אבלים בביתו של הלוחם שנהרג וספג ביקורת חריפה ומבנו ואלמנתו: "לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבוכה נוספת לבנט: ראש הממשלה הגיע הבוקר (רביעי) ליישוב קידה לניחום אבלים בביתו של לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד שנהרג בפעילות כוחות הביטחון בג'נין ביום שישי. בנט הקדים את ביקורו בשעה, ככל הנראה כדי להימנע מהפגנות והגיע בשעה שחלק מבני המשפחה עוד היו בזמן התפילה.

    במהלך הביקור הטיחו בני משפחת ההרוג דברים קשים בפניו של ראש הממשלה והאשימו אותו במות יקירם. על פי דיווח מסוים בזמן הביקור הייתה הפסקת חשמל, ככל הנראה כצעד מחאתי של אחד מבני המשפחה או השכנים. בנט עזב את המקום במסוק.

    בנו הבכור של רז הטיח בבנט: "לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל. הרסת את ההזדמנות שלך. רוצים לראות מישהו שאנחנו מאמינים בו. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו. מקווה שאתה מקשיב ולא רק מהנהן".

    אלמנתו של רז הי"ד: "הערבים מרימים ראש, הם מרשים לעצמם"

    בנט: "אנחנו פועלים, כוחות הביטחון…"

    האלמנה: "עזוב את כוחות הביטחון, הם עושים את שלהם ועשו גם לפניך. מה אתה עושה?"

    חה"כ מיקי זוהר הגיב לאירוע: "הדברים הקשים שנאמרו לבנט ע״י משפחת הלוחם מבטאים את התחושה הקשה שיש בעם ישראל. ככל שבנט יצא יותר לרחובות הוא יבין שהעם מאס בו לחלוטין".

    כזכור, אתמול הגיע בנט לביקור ביישוב אלקנה, שהיה הביקור הראשון שלו בהתיישבות מאז תחילת כהונתו כראש הממשלה. גם שם התקבל בנט במחאה. עשרות מפגינים מחו כנגדו בעת ביקורו במקום וקראו לעברו "בנט הביתה" "התיישבות אינה השתמש וזרוק". גם את הביקור באלקנה הקדים בנט בשעה, ככל הנראה בניסיון לטרפד את ההפגנה.



    1 תגובות

    מיין תגובות