מיקי זוהר: "אנחנו צריכים ללכת לבחירות, מאמין שננצח"

    אסתי פלד No Comments on מיקי זוהר: "אנחנו צריכים ללכת לבחירות, מאמין שננצח"

    חה"כ מיקי זוהר ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו יכולים לראות זה שבנט וחבריו איבדו את הציבור. בגלל זה אנחנו במצב הנוכחי כי הם מנסים לשרוד בכל מחיר. אנחנו מקווים שיהיו כאלה מתוך המחנה הזה שיגידו די לפארסה הזאת"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיקי זוהר שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לחזרתה לקואליציה של ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי ולפרסומים על התקציבים שהובטחו לה בתמורה. "יש מי שחושב שזו הדרך לנהל מדינה, אבל זו דרך רעה מאוד. הממשלה הזו בוחרת להיות נסחטת על ידי אותם ח"כים שרוצים רק לסחוט וזה פוגע במדינה ובסדר העדיפויות", אומר זוהר.

    "בנט ולפיד עושים את זה משום שזו הדרך היחידה שלהם לשרוד. הציבור הישראלי רואה איך מוכרים את המדינה לרשימות הערביות, גם לעבאס, גם לרשימה המשותפת וכעת גם לזועבי שאינה ציונית גדולה. אנחנו צריכים לחזור להנהגת המדינה כדי שהמצב הזה לא ידרדר", הוסיף.

    זוהר התייחס להצעת החוק 'ממדים ללימודים': "הליכוד מגובש לחלוטין ויתמוך רק בהצעה של מאה אחוז מימון לחיילי צה"ל כי זה מה שמגיע לחיילים ואנחנו לא מוכנים להתפשר. אם הממשלה רוצה שזה יעבור שתענה לדרישתנו.

    "אני מעריך שכל חברי הליכוד יצביעו בעד הצעתנו של מימון מאה אחוז ונגד הצעת הממשלה ואנחנו מקווים שהממשלה תתעשת ותצביע יחד איתנו על המימון הגבוה".

    לדבריו "מה שאנחנו יכולים לראות זה שבנט וחבריו איבדו את הציבור. בגלל זה אנחנו במצב הנוכחי – כי הם מנסים לשרוד בכל מחיר. אנחנו מקווים שיהיו כאלה מתוך המחנה הזה שיגידו די לפארסה הזאת. אנחנו צריכים בחירות. אני חושב שאנחנו ננצח ונגיע ל-61 מנדטים ונרכיב ממשלת ימין כפי שהציבור רוצה".



    0 תגובות