ראש עיריית נצרת: "הגיע הזמן שיתייחסו גם אלינו"

    אסתי פלד No Comments on ראש עיריית נצרת: "הגיע הזמן שיתייחסו גם אלינו"

    רא"ע נצרת, עלי סלאם ב"מהדורה המרכזית": "לא יתכן שח"כ ערבי מבקש משר פגישה עם ראש עיר, קובעים ומבטלים. זועבי החליטה לפרוש כי התביישה מאיתנו, הבטיחה דברים ולא קיימה. הגיע הזמן שיראו אותנו, אנחנו תושבים ישראלים ומגיע לנו כמו לכולם. לפיד רשם והבטיח שיתחילו להזרים תקציבים"

    צילום: מיכאל גלעדי/פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית נצרת, עלי סלאם שהשתתף במשא ומתן של ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי עם השר לפיד ונציגי הממשלה על חזרתה לקואליציה, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "לא יתכן שחבר כנסת ערבי מבקש משר פגישה עם ראש עיר והיא נקבעת ואחר כך מבטלים, לא פעם ולא פעמיים. הבטיחו לזועבי דברים ולא קיימו. היא התביישה מאיתנו, ראשי הרשויות שהיא הבטיחה להם דברים ולא קיימה – ולכן החליטה לפרוש",  הסביר סלאם.

    "אנחנו אמרנו לה נתמוך בך, גם שרים ערבים היו איתנו, ישבנו ונפגשנו עם שר החוץ. ביקשנו כמה דברים. קודם שיתייחסו אל זועבי כמו שמתייחסים לח"כים יהודים. מ-48 אנחנו משלמים מחיר. הגיע הזמן שיראו אותנו גם, אנחנו תושבים ישראלים ומגיע לנו כמו לכולם", מוסיף ראש עיריית נצרת.

    לדבריו "מגיעים לנו מאות מיליונים. ביקשנו את התקציבים האלה שמגיעים לנו והיא גם ביקשה את מה שמגיע לה. לפיד רשם והבטיחו לנו שיתחילו להזרים תקציבים".

    "אלה תקציבים לרווחה, לתרבות, להרבה נושאים. דברים חיוניים כדי שנוכל לחיות. אלה דברים שמגיעים לנו מזמן ולא הגיעו. לא היה עם מי לדבר, מבטיחים ולא מקיימים. אני מקווה שלפיד יקים את הבטחותיו ונמשיך הלאה. חשוב שהיא חזרה לממשלה – שתתפקד ונראה מה יצא".



    0 תגובות