ח"כ בוסו: "בקואליציה מתנהגים כאילו הכסף של אבא שלהם"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ בוסו: "בקואליציה מתנהגים כאילו הכסף של אבא שלהם"

    ח"כ אוריאל בוסו ב"מהדורת הבוקר": "ראשי הערים הערביות אמרו שהבטיחו להם את הכסף של ח"כ זועבי עד יום רביעי. איפה יש דברים כאלה בכזו מהירות ובלי קריטריונים? אם זה היה תקציב לרשויות החרדיות, כל היועצים היו קמים עלינו. זה שפל חסר תקדים"

    צילום: by Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אוריאל בוסו שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) על התנהלותה של הממשלה ועל חזרתה של ח"כ זועבי, בתמורה להבטות שונות. "הקואליציה הזו מעדיפה את הערבים והמפלגות המוסלמיות על פני החרדים. אם ראשי ערים חרדיות היו יושבים שם לדרוש תקציבים בתמורה לחברות של ח"כ בקואליציה – נראה לך שהיועצים המשפטיים לא היו עוצרים את זה?"

    לדבריו "אני מגיע מהמוניציפאלי. אין דבר כזה שכסף עובר כל כך מהר בלי בדיקות, קריטריונים. אתמול ראשי הערים אמרו שהבטיחו להם שעד רביעי הזה הם יראו את הכסף. איפה יש דברים כאלה? בכזו מהירות? הם מתנהגים כאילו הכסף של אבא שלהם".

    בוסו המשיך: "אתמול שמענו שר (עיסאווי פריג') שדיבר נגד שופט בצורה מזלזלת ופתאום אף אחד לא מגנה ולא כלום. הצביעות חוגגת".

    ביחס להילולת הרשב"י אמר בוסו: "היה כאן כישלון נחרץ של קיום ההילולא. הציבור נהג בצורה מעוררת השתאות, חלקם נתקעו בחניונים שעות רבות ובסוף חזרו הביתה במפח נפש. הפרויקטור והמשטרה דיברו שיהיו 16 אלף איש על ההר ומודים שלא עברו את ה-9 אלף איש. זה מה שעשו גם בהילולא של הבאבא סאלי שרק הפחידו והלחיצו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בוסו, איפה המשקפיים?