אלנתן מלול בסינגל חדש ומאחד: "אתה בחרתנו" | צפו

    שמחה סינגר No Comments on אלנתן מלול בסינגל חדש ומאחד: "אתה בחרתנו" | צפו

    גל הטרור הרצחני שגבה קורבנות רבים, החזיר את הזמר והיוצר אלנתן מלול לאולפן ההקלטות. התוצאה היא לחן חדש ועוצמתי למילות תפילת שלושת הרגלים 'אתה בחרתנו' שמזכירה את המכנה המשותף שלנו: עם ישראל. | על העיבוד וההפקה המוסיקלית הופקד המוסיקאי לוי יצחק מאורר

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חודשים ספורים אחרי הסינגל 'יחיד בעולם' שזכה להצלחה רבה והשמעות רבות בכלי התקשורת השונים, משחרר הזמר היוצר אלנתן מלול סינגל חדש בואכה חג השבועות 'אתה בחרתנו'.

    אלנתן מלול, חסיד ברסלב המתגורר בירושלים, מצא שלצד עיסוקו כסופר סת"ם גם הניגון מהווה חלק מעבודת ה' ממש. סינגל חדש ראשון בדרך לאלבום רביעי ראה אור לאחרונה וכעת משחרר הוא סינגל נוסף, הפעם בעיבוד משותף עם המוסיקאי לוי יצחק מאורר.

    על הבחירה להלחין את מילות התפילה 'אתה בחרתנו' מתוך תפילת שלושת הרגלים, אומר אלנתן: "כל גלי הפיגועים באים להזכיר לנו מי אנחנו. יש לנו מכנה משותף אחד כה גדול שגובר על כל המשתנים – כולנו יהודים! זה קרה לפני שנה ולפני חצי שנה ושוב בחודשים האחרונים. ובכל פעם, אני מרגיש שהם רק באים להזכיר לנו את מה שאנחנו שוכחים – והם לא! הם זוכרים טוב שאנחנו עם אחד – העם היהודי. אותם לא מעניין אם אתה חילוני מתל אביב או חרדי מבני ברק וגם אותנו זה לא צריך לעניין. הפתרון האמיתי הוא – אחדות בעם ישראל".

    לשיר הופק קליפ מילים מרהיב שמבוסס על ציור חזוני של אלנתן בו רואים אותו מנגן ברחבת הכותל המערבי, לצידם של חסיד תולדות אהרון שמחבק בחור חילוני עם קוקו וכן בחור דתי לאומי שמחבק חייל אתיופי – כדי להעביר את המסר שכולנו עם אחד. "ניסיתי לצלם תמונה כזאת וזה היה כל כך מורכב וחבל… הבנתי שצריך לצייר את החזון שלי, שבע"ה יהיה גם החזון של עם ישראל כולו".

    אתה בחרתנו I מילים: מתוך התפילה I לחן: אלנתן מלול I עיבוד והפקה מוסיקלית: לוי יצחק מאורר.

     

     



    0 תגובות