ח"כ רוטמן: "זו קואליציה בסוף דרכה, כל אחד דואג לעצמו"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ רוטמן: "זו קואליציה בסוף דרכה, כל אחד דואג לעצמו"

    ח"כ שמחה רוטמן ב"מהדורת הבוקר": "הקואליציה נכנעה, היא לא הסכימה אפילו להיכנס למו"מ. היו כמה הסתייגויות של האופוזיציה, של 75, של 100%. הלילה היה מופע מרשים ומפחיד, כאשר כל האנשים שהם השמיצו ולכלכו עליהם, הצביעו בהצבעה שמית בעד 100% ו'הלוחמים הדגולים' הצביעו נגד החיילים"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על הצעת החוק 'ממדים ללימודים' שאושרה הלילה במליאת הכנסת. "מי שנכנע כאן זו הקואליציה שבמשך שבוע לא הסכימה אפילו להכנס למשא ומתן. אתמול בערב היה מופע מרשים ומפחיד גם יחד כאשר כל האנשים שהם השמיצו ולכלכו עליהם הצביעו בהצבעה שמית בעד מאה אחוז ו'הלוחמים הדגולים' מיש עתיד הצביעו נגד החיילים".

    רוטמן תקף: "בקואליציה הזו אי אפשר להעביר בלעדינו חוק הכי טריוויאלי לטובת חיילים. כבר אמר מישהו שזו קואליציה שאם היו מעמידים היום להצבעה את הקמת המדינה – לא היה לה רוב".

    רוטמן הזכיר: "גם בחוק באזרחות לא מצמצנו בכלל ושמרנו על קו אחיד ובסוף הגענו להישגים. זה היה יכול לקראות גם כאן אבל לצערי לא כולם הבינו שאנחנו במשא ומתן ויצאו בהצהרות. בסופו של דבר ההחלטה התקבלה על ידי ראשי סיעות האופוזיציה".

    הוא שב והדגיש: "הקואליציה לא יכולה להעביר חוק בעד חיילי צה"ל. הקואליציה כבר אחרי סוף דרכה, כל אחד דואג לעצמו על חשבון המשמעת שלא קיימת כבר".



    0 תגובות