היערכות להילולת רבי שלמה מזוועיהל זיע"א בהר הזיתים | כל הפרטים

    נתי קאליש No Comments on היערכות להילולת רבי שלמה מזוועיהל זיע"א בהר הזיתים | כל הפרטים

    הערב תחול הילולת הרה"ק רבי שלמה מזוועיהל זיע"א הטמון בהר הזיתים | העלייה לציון תתבצע אך ורק בתחבורה ציבורית ובמשטרה מבקשים שלא להגיע ברכבים פרטיים | כל הפרטים על העלייה המסורתית

    צילום: בנימין הירש
    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת יום ההילולא של הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א שתיערך החל משעות הערב ומחר, נפגשו ראשי הנהלת מוסדות זוויעהל עם גורמי המשטרה בירושלים, בכדי לסכם על סדרי האבטחה והתחבורה בעת העלייה למקום הציון במרומי הר הזיתים בירושלים.

    על פי ההחלטות שהתקבלו, ההגעה אל הציון תתבצע אך ורק בתחבורה ציבורית, כאשר המשטרה מבקשת בכל לשון של בקשה מהמוני המתפללים הצפויים לפקוד את הציון שלא להגיע ברכבים פרטיים למקום במהלך יום ההילולא.

    בנוסף, ציר א-טור יאובטח על ידי גורמי הביטחון להמוני המתפללים שיגיעו בתחבורה ציבורית, ובמשטרה מעדכנים כי כביש הנחש מהשילוח למרומי הר הזיתים יהיה סגור לתנועה לחלוטין.

    מוסדות זוועהיל יפעילו מערך תחבורה ציבורית על ידי חברה פרטית לטובת ההמונים באוטובוסים מוגנים החל מיום חמישי בשעה 18:00 אחר הצהריים ועד השעה 02:00 בלילה בתדירות של כל עשרים דקות. כמו כן, מערך האוטובוסים יפעל גם ביום שישי החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד השעה 13:00 בצהריים בתדירות של כל שעה עגולה.

    האוטובוסים יצאו מכיכר זקס בעלות של עשרה שקלים בלבד לנוסע אודות לנדבת ידו של אחד מנדיבי העם אשר סבסד את העלויות המרובות של הפעלת מערך שכזה לזכות הצדיק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א ולטובת האלפים שיגיעו לפקוד את ציון קודשו במהלך יום ההילולא.

    יצוין, כי מזה שנים רבות נוהגים רבבות לפקוד את ציון קודשו של הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א כאשר הם שופכים את ליבם כמים למען הכלל והפרט. המוני המתפללים במשך השנים מספרים על ישועות כבירות למעלה מדרך הטבע לאחר שהתחברו לרצון צדיק, להן הם זכו לאחר התפילה הנוראה במקום המקודש אשר הפך לאבן שואבת בעבור רבבות מבקשי ודורשי הישועה מהעולם כולו.

     



    0 תגובות