פרוש: "השר כהנא הודה שהם נכשלו במירון, זה חשוב"

    יעקב ריבלין ואבי בלום No Comments on פרוש: "השר כהנא הודה שהם נכשלו במירון, זה חשוב"

    ח"כ מאיר פרוש ב"פילפוליטיקה": "אני חייב לשבח את כהנא שאמר אני מבקש חודש כי אנחנו הולכים לתחקיר אמיתי, הוא הודה אתמול בכנסת שהם נכשלו וזה חשוב"

    צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש שוחח הערב (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב"פילפוליטיקה" והתייחס להצעתו אתמול בכנסת להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית למחדלי ההילולא במירון השנה.

    פרוש נימק את התנגדותו לוועדות חקירה ממלכתיות: "אנחנו חיים במצב שבו השלטון האמיתי הוא גם כך בידי השופטים. אני לא יכול להכניס את עצמי ואת האירוע במירון לרקוד לפי הפזמון של שופטת בית המשפט העליון. זה ההבדל. גם אז (אחרי האסון) תמכתי בוועדת חקירה פרלמנטרית"

    פרוש התייחס לשאלה כיצד יחקרו הפוליטיקאים את עצמם והסביר: "כשמדברים על ועדת חקירה פרלמנטרית מקצועית זה אומר שיהיו אנשי בטיחות, אנשים שמבינים בתנועה, אנשי משטרה וכל נושא אחר. הוועדה תהיה מקצועית לחלוטין. הם ישאלו שאלות מכאיבות את צוות שהחליט. לא צריך לקבל כזה וראה וקדש כל מה שיגיד שופט. ההיגיון שלנו וההלכה שלנו היא יותר חשובה".

    ביחס למפקד מחוז הצפון במשטרה, אמר פרוש: "אני לא רוצה לומר שלביא אחראי. אנחנו יודעים שכל שנה יכול היה לקרות במירון מה שקרה בשנה שעברה".

    בעניין המחדל השנה, הוא אמר: "אני יודע שהלכו איתנו לחומרא שבחורמא וכשאנחנו הבאנו עוד מהנדס בטיחות שארגן את האירועים הממלכתיים ביום העצמאות ויום הזיכרון אותו פסלו. יש לנו שאלות קשות ואנחנו רוצים לשאול אותם".

    בנושא אחד, שיבח פרוש את השר כהנא: "אני חייב לשבח את כהנא שאמר אני מבקש חודש כי אנחנו הולכים לתחקיר אמיתי, הוא הודה אתמול בכנסת שהם נכשלו וזה חשוב".



    0 תגובות