לוחמי מג"ב ביום עיון לחג השבועות בראשות הרב ראובן אלבז | תיעוד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לוחמי מג"ב ביום עיון לחג השבועות בראשות הרב ראובן אלבז | תיעוד

    כמידי שנה התקיים במשמר הגבול יום עיון לקראת חג השבועות עם רבני המשטרה | השנה השתתף ביום העיון הגאון הרב ראובן אלבז שליט"א שאמר ללוחמים: "אתם המשמר של עם ישראל והקב"ה נתן לכם תפקיד שרק אתם יכולים לבצע אותו"

    צילום: דוברות המשטרה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי מג"ב העסוקים בתקופה האחרונה בשמירה על ביטחון עם ישראל ברחבי הארץ בכלל ובעיר ירושלים בפרט יומם וליל, הן בתקופת הרמדאן, חגי ניסן אירועי יום העצמאות ועתה בחג השבועות הבעל"ט.

    במשמר הגבול התקיים היום יום עיון לקראת חג השבועות. יום זה שבהובלת רבני משמר הגבול הפך למסורת רבת שנים בו משתתפים מאות לוחמים מכל קצוות הארץ, השנה התקיים יום העיון במג"ב ירושלים בו השתתפו מרצים בעלי שם ובראשם הגאון הרב ראובן אלבז.

    את היום פתח הרב אשר ביטון רב מג"ב ירושלים בתפילה לרפואת כל פצועי החיל, הרב הזכיר את הלוחם אופק בוזנה ז"ל שנפטר השנה, את דרכיו והקפדתו על שמירת הלשון שצריכה להיות לנו לסמל .

    הרב הראשי למשטרה, הרב רמי רחמים ברכיהו דיבר על גבורתם של לוחמי מג"ב, ועל המשמעות העמוקה שיש בחיינו שמכוחה אנחנו משרתים. "המשמעות הזו מקורה בחג מתן תורה – התורה מזכירה לנו שאנחנו שייכים לעם עם חזון גדול שמביא אור לעולם" אמר הרב.

    הגאון הרב ראובן אלבז שהתקבל בשמחה ובשירת ימים על ימי מלך אמר ללוחמים: "אתם המשמר של עם ישראל והקב"ה נתן לכם תפקיד שרק אתם יכולים לבצע אותו".

    הרב אלבז הוסיף וחיזק ובירך את הלוחמים ואמר: "אני יודע את המעשים שלכם, בפרט בתקופה האחרונה אנו רואים שאין לכם יום ולילה לא שבת ולא חגים, אי אפשר לתאר את ההקרבה שלכם אך אני מכיר טוב את מעשיכם. זו מציאות של חרוף נפש – והקב"ה שומר אתכם. ה' שומרך ה' צילך על יד ימינך".

    "האמונה שלנו נמצאת בתוך הלב" הוסיף הרב ואמר ללוחמים: "אף אחד לא יכול לעקור אותה. האמונה נותנת לכם את הכוח לבצע את המשימות שלכם בכוחות עליונים מול האתגרים הקשים.
    וידעת כי ה' אלוקיך הוא הנותן לך כח לעשות חיל" סיים הרב.

    אורח היום היה הרב משה קצין, רב בקהילת פנמה שאמר "כשאנחנו עושים טוב לאדם אחר אנחנו לא פחות עושים לעצמנו. ואתם עושים את זה ביום יום שלכם אני מברך אתכם שתצליחו בכל משימותכם".

    הרב יצחק בלייכברד רב משמר הגבול, חתם את היום ואמר: "רבנות משמר הגבול תמיד לשירותכם בכל מקומותיכם לסייע בכל דרך אפשרית".

     



    0 תגובות