"הממשלה תיפול עוד לפני התקציב הבא" | האזינו לפרשנים

    אייל ראובן No Comments on "הממשלה תיפול עוד לפני התקציב הבא" | האזינו לפרשנים

    ח"כ לשעבר כבל: "בימי רביעי אתה רואה את הכאוס המוחלט". ברק סרי: "זה רק ילך ויימשך עד לקריסה. העסק נגמר. זה לא יחזיק ככה שנה. זה יפול עוד לפני התקציב"

    צילום: סטילס: חיים צח/ לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לשעבר איתן כבל והיועץ האסטרטגי ברק סרי שוחחו עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) על המצב הפוליטי השברירי.

    ברק סרי: "זה ברדק, זה אחד מסימפטומי ההתפוררות. החלטה של כל אחד לעשות מה שהוא רוצה. מי שנתנה את האות והסמן לזה זאת סילמן בהחלטה שלה לפרוש ומאז הקואליציה מתקשה לייצב את עצמה. זה רק ילך ויימשך עד לקריסה. העסק נגמר. זה לא יחזיק ככה שנה. זה יפול עוד לפני התקציב".

    ח"כ לשעבר איתן כבל: "אני לא זוכר שחיפשו את האצבע ה-61 להפיל ממשלות, ממשלות לא נפלו כי מצאו את ה-61 להפלתן, אלא הן נפלו כי הן קרסו אל תוך עצמן. יום רביעי, יום ההצבעות הטרומיות – שהוא בדרך כלל היום הכי פחות חשוב מבחינת הממשלה – בתקופה האחרונה הוא הכי בעייתי לקואליציה. בימי רביעי אתה רואה את הכאוס המוחלט".

    עוד אמר כבל: "ראש הממשלה ברק שנבחר בבחירה ישירה יכול היה להמשיך להחזיק בשלטון 4 שנים מלאות אפילו שכבר לא היה לו רוב, אבל הוא הבין שאין לו גוף. בוקר אחד זה פשוט קורה. הממשלה הזו הולכת על גחונה".

    סרי: "הדם הרע שנכנס לתוך בין חברי הקואליציה, שאין אחידות ולכידות – זה מה שמביא בסוף לנפילה. כל הצבעה שהם מפסידים זה עוד סדק בחומה".



    0 תגובות