ח"כ אשר: "מוצאי הבחירות תהיה צומת הכרעה, התיקו לא יכול להמשך לנצח"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "מוצאי הבחירות תהיה צומת הכרעה, התיקו לא יכול להמשך לנצח"

    ח"כ יעקב אשר ב"פילפוליטיקה": "אין שום ספק שמוצאי הבחירות הקרובות הולכת להיות צומת מאוד מרכזית, או שהגענו אל המנוחה והנחלה או שיצטרכו להתקבל הכרעות – כי זה לא יכול להמשך עד אין סוף ולכן יש חשיבות עצומה בבחירות הללו. יש סיכון ויש גם סיכוי"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר שוחח הערב (חמישי) עם אבי בלום ואבי רבינא ב"פילפוליטיקה", והתייחס בתחילה לניסיונות להקמת ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית. "אנחנו לא מסתירים את דעתנו בעד הקמת ממשלה והימנעות מבחירות מיותרות. מה שמפריע זה רק הבעיות האישיות של שני הצדדים והזיכרון הארוך של פוליטיקאים אחד נגד השני", אומר אשר.

    "אין ספק שלפני שבועיים זה היה יותר ריאלי וכנראה שזה לא אז מוצה עד הסוף. לדעתי הייתה אופציה כזו ועדיין קיימים אחוזים מאוד נמוכים וזה הדבר הנכון לעשות", מוסיף אשר.

    לדבריו "זה שעושים מאמצים זה דבר נכון. זה אומר שיש לנו אחריות. אני חושב שהסיכויים לגבי גנץ לא קיימים כרגע. צריך לנסות לכל הכיוונים. אף אחד לא יודע איך אתה יוצא מבחירות".

    אשר התייחס לאפשרות שהימין לא יצליח להכריע את הבחירות ורמז שאו אז יצטרכו לשקול גם את הזזת נתניהו או אפשרויות אחרות: "אין שום ספק שמוצאי הבחירות הקרובות הולכת להיות צומת מאוד מרכזית, או שהגענו אל המנוחה והנחלה או שיצטרכו להתקבל הכרעות כי זה לא יכול להמשך עד אין סוף ולכן יש חשיבות עצומה בבחירות הללו. יש סיכון ויש גם סיכוי".

    אשר הוסיף: "מה שמדריך אותנו זו האידיאולוגיה. לא נחליף אידיאולוגיה גם אם נצטרך להישאר בקואליציה לתמיד עבור זה". 

    אשר פנה לליבם של מצביעי המגזר החרדי ומצביעי הימין: "אנחנו עושים את עבדותנו נאמנה. הציבור קיבל את כל הסיבות הטובות לפרוץ את 'תקרת הזכוכית'. כמובן שנחנו נעשה את המאמץ מצידנו. צריך מערכת הסברה אפקטיבית שתביא את האנשים לקלפי".

    ביחס לאפשרות של זליגת קולות חרדים לבן גביר, ענה אשר: "מי שיכול לייצג את הציבור החרדי זה רק אנשים אותנטיים מתוך הציבור. לבן גביר יש סדרי עדיפויות משלו. גם בנט בזמנו -בשיא הקורונה- ירד לכל הערים החרדיות, אבל כשהוא הגיע להיות ראש ממשלה הוא נתן את הבעיטה הכי גדולה לציבור החרדי. זה פייק. הרבנים שלנו זה לא הרבנים של בן גביר. זה שהוא נחמד וצועק יפה על הערבים יעזור לנו במעונות היום ובתקציב הישיבות? בגיור אנחנו הובלנו את המלחמה. לא בן גביר".



    0 תגובות