נופש "בין הזמנים" מושלם עם תיק הגג המתקפל של "קאר באג"

    אבי יעקב No Comments on נופש "בין הזמנים" מושלם עם תיק הגג המתקפל של "קאר באג"

    יוצאים לנופש עם כל המשפחה להתארח עם המשפחה בבין הזמנים ולא יודעים מה לעשות עם כל הפקלאות? שוקלים להתקין מתקן אחסון על גג האוטו אבל חוששים שמחירי הדלק היקרים יעלו עוד יותר? | לחברת "קאר באג" הפיתרון המושלם עבורכם: תיק לגג הרכב גדול ונוח לאחסון ולשימוש בזמני הטיול | קנו כבר עכשיו

    צילום: יח"צ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תיק לגג הרכב הוא פתרון מצוין שזוכה לפופולאריות רבה ונותן אפשרויות להובלת ציוד נוסף ברכב, כך לקראת ימי החופשה ובין הזמנים" הבאים לקראתנו אפשר לצאת לחופש בראש שקט מבלי לדאוג איך נסחוב את כל הפקלאות.

     מאידך כאשר נשתמש בתיק גג על הרכב, עלול הדבר לגרום לצריכת דלק נוספת, בפרט בימים אלו כאשר מחיר הדלק האמיר יכול הדבר לגרום להוצאה כספית נוספת, כך שעלינו לקחת את הדלק כחלק מהוצאות החופשה.

    "קאר באג" היא מזוודה לגג הרכב. אין צורך להתלבט איזה גודל תיק מתאים לכם כי רק "קאר-באג" הוא התיק החכם היחידי בעולם שהוא גם וגם. גם כושר אחסון של 480 ליטר נפח וכשצריך הוא גודל עם פתיחת רוכסן עד 750 ליטר נפח! כך שגם אם המשפחה תגדל או תעברו לרכב אחר תמיד תמיד התיק יתן לכם מענה אמיתי לצרכים שלכם.

    אלי מחברת קאר-באג חברה המתמחה מזה שנים בשיווק תיקי מנשא לגג הרכב אומר ל"קול חי": "לפי מחקרים ישנם שני גורמים עיקריים המעלים את צריכת הדלק הראשון,  משקל עודף שמטעינים על הרכב  השני,  קשירה של גגון תיק על גג הרכב גורמת להתנגדות ולחיכוך נוסף של הרכב עם האוויר".

    התוצאה היא, כי מעבר לארבעה נוסעים ברכב על כל 50 קג' נוספים תעלה צריכת הדלק בכ-1%  נוסף כך שכאשר אנו נוסעים לחופשה והרכב עמוס תתכן צריכה עודפת שבין 5 ל 10 % בצריכת הדלק. כמו כן, יש שוני בין סוגי הרכב כאשר ברכב קטן עם מנוע קטן יורגש שינוי משמעותי יותר לעומת זאת ברכב גדול השינוי יהיה קטן יותר.

    זו הסיבה שעדיף להשתמש דווקא בתיקים לגג הרכב שהשימוש בהם הוא רק בעת הצורך בלבד, מתקפל ונוח לאחסון ארוך-טווח, ולא על ידי גגון שיושב באופן קבוע וגורם  לעליה בצריכת הדלק באופן קבוע בשל התנגדות האוויר המביאה להאטה ולמאמץ גדול יותר מצד הרכב וצריכה גבוהה של דלק בעקבותיה.

    רוצים לדעת עוד בקשר לתיקים על גג הרכב? אתם מוזמנים להיכנס לאתר קאר-באג תיק הגג הנמכר ביותר בישראל ולרכוש את הפיתרון הגאוני שיפתור לכם את בעיית ההעמסה בטיול בין הזמנים ויציאות משפחתיות.



    0 תגובות