ח"כ מירי רגב: "אנשים שהצביעו לסער ולבנט אומרים לנו שיצביעו לליכוד"

    אסתי פלד 2 Comment on ח"כ מירי רגב: "אנשים שהצביעו לסער ולבנט אומרים לנו שיצביעו לליכוד"

    חה"כ מירי רגב במהדורה המרכזית: "השטח צמא לשינוי ורוצה שנחזור, כולל אנשים שהצביעו לסער וימינה ואומרים לנו שהם חוזרים הביתה, לליכוד. השנה הציבור הבין את המשמעות. רוב הציבור היהודי הוא ימין. אין סיבה שאנשים לא יצאו להצביע"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מירי רגב, בכירת מפלגת הליכוד מתייחסת הערב (שלישי) למשבר סביב קביעת תאריך הבחירות: "אין הסכמות עם הקואליציה. אנחנו כל הזמן הולכים לקראתם והגיע הזמן שהם יבינו שגם לנו יש תנאים לקביעת תאריך מוסכם. אני מאמינה שבסופו של יום נגיע להסכמות לגבי תאריך, נפזר את הכנסת ונעבוד כדי להביא 61", אומרת רגב בריאיון למהדורה המרכזית עם אבי מימרן.

    היא התייחסה לביקורת על התנגדותם ל'חוק המטרו': "המטרו זאת סוגייה מאוד מורכבת. זה לא רק 150 מיליארד. צריך להביא את זה בהסכמות. זה לא יכול להיות על תקציב של שוטף תחבורתי. יש כאן סוגיות מורכבות שצריך לדון בהם. גם אם זה ידחה בכמה חודשים, המטרו לא יפול".

    היא תקפה: "הקואליציה מצוינת בלעשות מניפולציות על הציבור. הם צריכים להבין שצריך לשבת ולהחליט מה החוקים שיעברו ומה התאריך המוסכם. בסוף זה יקרה".

    רגב הוסיפה: "השטח צמא לשינוי ורוצה שנחזור, כולל אנשים שהצביעו לסער וימינה ואומרים לנו שהם חוזרים הביתה, לליכוד. השנה הציבור הבין את המשמעות. רוב הציבור היהודי הוא ימין. אין סיבה שאנשים לא יצאו להצביע".

    רגב התייחסה גם להתבטאותו של ח"כ אמסלם בעניין שותפות עם רע"מ: "טוב שדודי הבהיר את דבריו. אני עליתי מיד אחריו ואמרתי חד וחלק שלא נשב עם רע"מ. טוב עשה גם נתניהו שהבהיר את זה חד משמעית. אנחנו לא יושבים עם תומכי טרור. עלינו להיות מאוחדים ולהחזיר את השלטון לימין".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      טוב מאוד ששחררו אותה ונותנים לה לדבר שטויות. תמשיכו ככה אחלה אסטרטגיה עם אחחה כוכבת 🙂

    2. 1

      אתה בעד או נגד?? מירי רגב היא ליכודניכית בנשמה, ואל תדבר עליהם!!!