ח"כ עמיחי שיקלי: "ימינה הפרה את הקוד הבסיסי, אין לה מה להציע"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ עמיחי שיקלי: "ימינה הפרה את הקוד הבסיסי, אין לה מה להציע"

    ח"כ עמיחי שיקלי ב"מהדורה המרכזית": "העמדה שלי היא של'ימינה' אין מה להציע לבוחר כי היא הפרה את הקוד הבסיסי ביותר – ההתחייבות לבוחר. גם שקד נושאת באחריות. בכל החלטה אופרטיבית היא אכזבה פעם אחר פעם ואני לא חושב שמנהיגותית יש לה מה להציע"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ עמיחי שיקלי שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה לשאלה האם בכוונתו להתמודד בבחירות והיכן: "אין החלטה סופית. חשוב לי לקבל את ההחלטה על שולחן נקי. אני ממתין לתוצאות ההליך המשפטי נגד ההפרשה מהסיעה".

    הוא התייחס למפת גוש הימין: "האינטואיציה שלי וההבנה שלי לאור מה שראינו בשנים האחרונות שאם זה רק הליכוד, החרדים והציונות הדתית נהיה תלויים בשחקנים כמו בנט או סער שהוכיחו שאי אפשר לתת בהם אמון. עלינו להעמיד אלטרנטיבה חזקה שתוכל להכריע את הכף".

    לדבריו "העמדה שלי היא שלימינה אין מה להציע לבוחר כי היא הפרה את הקוד הבסיסי ביותר – את ההתחייבות. גם שקד נושאת באחריות. בכל החלטה אופרטיבית היא אכזבה פעם אחר פעם ואני לא חושב שמנהיגותית יש לה מה להציע, גם אם היא אדם חביב".

    שיקלי תקף את ראש הממשלה ויו"ר המפלגה ממנה הופרש: "הדבר שהכי מדהים זה ההתעקשות של בנט להתעלם מ-19 נרצחים. לא רק בזמן אמת שהוא ביקר משפחה שכולה אחת למיטב זכרוני, גם היום אחרי השנה הזאת מבחינתו לא היה גל טרור".

    האו הדגיש "גל טרור בעוצמה ובהיקף שהיה בשנה האחרונה זה דבר משמעותי. כשראש ממשלה בוחר לא להתייחס ואפילו לא לאזכר את זה – זה דבר מדהים. זו הייתה שנה קשה מאוד גם להתיישבות. ראינו את צה"ל עולה על הישיבה בחומש עם דחפורים ומתנכל לה. ראינו הקפאת בנייה דה פקטו ביו"ש. בתקופת נתניהו הייתה יותר בניה מבתקופה הזו. השקט בדרום זה הדינאמיקה הקבועה של כל פעם אחרי מבצע".

    עוד אמר שיקלי בריאיון: "אני מעריך שביידן יביא איתו הישגים משמעותיים לפלסטינים. אני מאוד מוטרד מהביקור הזה. יש פה סיטואציה לא בריאה. כוח אדיר שניתן למפלגות הערביות".



    0 תגובות