בנט קיים טקס העברת מקל וחפיפה לראה"מ הנכנס לפיד

    איתי גדסי No Comments on בנט קיים טקס העברת מקל וחפיפה לראה"מ הנכנס לפיד

    ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט קיים טקס העברת מקל וחפיפה סדורה ומעמיקה לראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד במשרד ראש הממשלה בירושלים | בנט: "מאחל לך שתשמור על המדינה ושה' ישמור עליך" | לפיד: "זה לא טקס פרידה כי אין לי שום כוונות להיפרד ממך"

    צילום: חיים צח לע"מ
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט, וראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד, קיימו היום (ה'), א' בתמוז תשפ"ב, טקס העברת מקל מצומצם, בלשכת רה"מ בירושלים. בטקס השתתפו בכירי שתי הלשכות ובני משפחות בנט ולפיד.

    בהמשך התקיימה פגישת חפיפה סדורה ומעמיקה, בין ראש הממשלה היוצא בנט, לראש הממשלה הנכנס לפיד. במסגרתה העביר רה"מ היוצא בנט את עיקרי הסוגיות הביטחוניות והמדיניות של מדינת ישראל.

    נפתלי בנט אמר בטקס: "התפקיד המאוד מיוחד הזה, והמדינה הזאת – לא שייכת לאדם אחד, היא שייכת לכל עם ישראל. אני מעביר לך את מקל השליחים המקודש, ואת האחריות על מדינת ישראל. אני מאחל לך שתשמור עליה ושה' ישמור עליך".

    "יאיר, כל שבת אנחנו מברכים את הילדים: "ישימך ה' כאפרים וכמנשה, יברכך אדוני וישמרך, יאר ה' פניו אליך ויחנך, ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום. בהצלחה אחי". כך נפרד בנט מהתפקיד הבכיר במדינה.

    יאיר לפיד אמר בטקס: "באופן מופלא כלשהו אמא שלי אמרה לי את אותה ברכה, לפני 25 דקות. את מה שיש לי להגיד אני עוד אגיד. אני עבדתי תחת ראשי ממשלות, אני הכרתי ראשי ממשלות. אתה איש טוב וראש ממשלה מצוין, ואתה חבר טוב. זה לא טקס פרידה כי אין לי שום כוונות להיפרד ממך". דברי לפיד.



    0 תגובות