יואב גלנט: "מטריד אותי שלפיד בראשות הממשלה"

    אסתי פלד 1 Comment on יואב גלנט: "מטריד אותי שלפיד בראשות הממשלה"

    השר לשעבר יואב גלנט מהליכוד לאבי מימרן ה"מהדורה המרכזית": "צריכים להיות מוטרדים מכך שמגיע לראשות הממשלה אדם לא מנוסה ולא שקול כמו יאיר לפיד. אני לא מקבל את הטון המפויס של לפיד בנאומו הראשון. זה לצורכי בחירות בלבד" | הריאיון המלא

    צילום: Miriam Alster/FLASh90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר ח"כ יואב גלנט ממפלגת הליכוד שוחח עם אבי מימרן בתכנית "מהדורה המרכזית" על הנושאים שעל סדר היום הציבורי. בפתח השיחה הוא התייחס לכניסת לפיד לתפקיד ראש הממשלה ואמר: "אנחנו נמצאים בתקופה בעייתית. צריכים להיות מוטרדים מכך שמגיע לראשות הממשלה אדם לא מנוסה ולא שקול. הוא נהיה ראש ממשלה רק בשביל הבחירות. אני מקווה שנעבור את התקופה הזו בשלום".

    גלנט הוסיף: "מעולם לא היה אדם בישראל שנכנס לתפקידו רק בשביל תקופת בחירות. הוא לא מילא שום תפקיד רציני. היה תקופה קצרה שר חוץ ותקופה קצרה שר אוצר. חוץ מזה היה מגיש חדשות. אין לו את הרקע המתאים ולא רק בקטע הביטחוני. הוא לא יודע מה זה להיות ראש ממשלה. הסגל שלו גם לא היה מעולם בלשכת רה"מ" אמר גלנט.

    בהתייחסות לנאום המפויס של לפיד אמש הגיב גלנט: "לפיד קרא לנו כוחות אופל. מיכל שיר קראה לנו חלאות. ויאיר גולן קרא לנו תתי אדם, אני לא מקבל את הטון המפויס של לפיד בנאום הראשון אמש. זה לצורכי בחירות בלבד" אמר.

    בנוגע לשותפות רע"מ בממשלה הקודמת אמר גלנט: ""מרצ והעבודה הן מפלגות ציוניות. למרות שמר"צ הורידה את המילה ציונית מהמצע נניח רגע שהיא ציונית. רע"מ היא רשימה לא ציונית שיש לה תפיסה עוינת בהחלט למדינה היהודית. שזה הערך הראשון של המדינה הזו. כשהם לשון המאזניים עם זכות וטו על כל דבר, התוצאה שלא נוטעים בנגב ולא הורסים שם בתים לא חוקיים, ולא בונים בהתיישבות".

    "אם הייתי חושב שבנט תמים שהוא השתכנע ממנסור עבאס, הייתי נותן לו קרדיט של תמים, אבל הוא לא כזה. הוא צבוע, הוא קיבל שבעה מנדטים שגם נשחקו עם הזמן, בהיסטוריה בנט יהיה הערת שוליים ללא משמעות. הם הצליחו רק להזיק, הביאו חוסר יציבות" אמר גלנט.

    לגבי מינוי הרמטכ"ל בתקופת בחירות אמר: "אסור שמינוי הרמטכ"ל יהיה פוליטי, זה דבר לא בריא ולא מוסיף לנו כלום. אסור לתייג את המועמדים כימין ושמאל. מקווה שיהיה הליך בין שר הביטחון גנץ ליו"ר הליכוד להגיע להסכמה גם תוך כדי בחירות".

    האזינו לריאיון המלא עם השר לשעבר ח"כ יואב גלנט:

     

     

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מטרידה אותי יותר העובדה שהוא לא סיים כיתה י"ב ולא עשה בגרויות והוא הולך לשבת על הכסף ולחמם אותו במשך 4 חודשים ⚠️