יועצה של שקד לשעבר: "אני מאד מופתע מההתנהלות שלה"

    אסתי פלד No Comments on יועצה של שקד לשעבר: "אני מאד מופתע מההתנהלות שלה"

    על רקע הבחירות לכנסת הודיע היום מתן כהנא לאיילת שקד שבכוונתו להישאר בימינה בעת הזו. שלומי לוי מי שהיה יועצה של שקד לשעבר שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ושיתף את זווית ראייתו על התפנית הפוליטית שהיא עשתה | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע פרישתו של בנט ממפלגתו – ימינה, לקראת הבחירות לכנסת ה- 25 והפקדת האחריות אצל שרת הפנים איילת שקד, הודיע היום מתן כהנא לשקד כי בכוונתו להישאר במפלגה בעת הזו. בתכנית "המהדורה המרכזית" שוחח אבי מימרן עם שלומי לוי – מי שהיה יועצה של שקד לשעבר.

    לוי: "בניגוד לכל היגיון ורציונל קמה לפני שנה ממשלה גרועה עם השמאל והערבים, שמי שנתן לה את ההכשר זה חבריי מהימין, אני הייתי בטוח ששקד לא תתמוך. הופתעתי מאד שהיא המשיכה עם בנט ונכנסה לממשלה הזו" אמר.

    "מאז ששקד נכנסה לממשלה אני מתכתב איתה על בסיס יומיומי" שיתף לוי, "אני אמרתי לשקד שאם היא רוצה אי פעם להיות ראשת ממשלה בישראל היא חייבתי להיות אסטרטיבית, לבוא וליזום. אמרתי לה קומי ותפרקי את הממשלה זה יקדם אותך, היא לא עשתה את זה. גם לא אחרי שסילמן פרש ואורבך התחיל להתנדנד".

    "אני אמרתי לה ביום חמישי שיש לה שתי אופציות, או לחזור לגוש הימין על מלא או לפרוש. לחזור לימין זה אומר להחליף שם למפלגה, לצאת בפומבי נגד המהלך של בנט ולהעיף מהמפלגה כל מי שהיה שותף על מלא לבנט. כולל את כהנא, הוא הצהיר שאין לו בעיה לשבת עם המשותפת" אמר לוי.

    האזינו לריאיון המלא:

     



    0 תגובות