בזכות הביטוח: כך חולצו הנער ואימו שנפצעו בעקבה

    אבי יעקב No Comments on בזכות הביטוח: כך חולצו הנער ואימו שנפצעו בעקבה

    תאונה ימית קשה אירעה הלילה בחופשה בעקבה שבירדן במסגרתה נער ואימו נפצעו קשה | צוותים של פספורטכארד חילצו אותם עם שני מטוסי אמבולנס ופינו אותם לבית החולים | הסיפור המלא

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נער בן 14 נפצע קשה בתאונת ספורט ימי בזמן חופשה בעקבה שבירדן. אימו, בת 46, נפצעה קשה ואביו, בן 53, נפצע בינוני בתאונה. לפי הדיווחים, המשפחה, עשתה ספורט ימי באחד החופים – ואז ספינה פגעה בהם. מלבד המשפחה, נער נוסף שהיה במקום נפצע קל. צוותים של חברת הביטוח פספורטכארד חילצו אותם עם שני מטוסי אמבולנס ופינו אותם לבית החולים. משרד החוץ מסר: "ההעברה לארץ הייתה בתיאום ובסיוע משרד החוץ".

    אבי המשפחה שנפצע קל, סיפר: "הם רצו לעלות על מזרון שנגרר על ידי סירה כמו בננה. הם עברו מול החוף במרחק של 40 מטר, עשו סיבוב ראשון, עשו סיבוב נוסף ושינו כיוון. ואז כנראה שסירה באה מולם, הבננה נגררה ולא הלכה לפי המסלול – ואז הסירה נכנסה בהם". הוא הוסיף כי "לא מדובר בסירה גדולה מדי, אבל היא נסעה במהירות גבוהה מאד. זה היה בחוף בעקבה בירדן. בסופו של דבר הוחלט להעביר אותם בשני מטוסים שהובאו מהארץ והם פונו לבית החולים שיבא תל השומר.

    מנכ"לית פספורטכארד, רונית סגל, מסרה: "אנחנו מטפלים באלפי ישראלים שנזקקים לסיוע, בעקבות אירועים מורכבים מדי יום. המקרה של מבוטחינו בעקבה היה יוצא דופן, היות ומדובר בתאונה קשה מאוד ובפציעות חמורות. הצלחנו לסייע וללוות באופן צמוד ומהיר את חזרתם של הישראלים הביתה על ידי הקפצת צוות רפואי ו-2 מטוסי אמבולנס".



    0 תגובות