חשש מנקמה: הדריכות בלבנון במקביל לתקיפה האיראנית

חדשות קול חי No Comments on חשש מנקמה: הדריכות בלבנון במקביל לתקיפה האיראנית

חיזבאללה היה בכוננות ספיגה גבוהה במהלך המתקפה של איראן ביום שבת, ונערך לאפשרות שישראל תפגע בו בלבנון בתגובה. כך חושף הוול סטריט ג'ורנל. בימים האחרונה הוריד חיזבאללה את הכוננות הזאת והוא לא מצפה כעת להיות יעד התגובה הישראלית. דובר צה"ל: מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנים צבאיים ותשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים א-נקורה ויארין שבדרום לבנון

צילום: Ayal Margolin/Flash90
17:10
30.04.24
קובי פינקלר ומוטי הלפרין No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דיווח בוול סטריט ג'ורנל: חיזבאללה היה בכוננות ספיגה גבוהה במהלך המתקפה של איראן ביום שבת, ונערך לאפשרות שישראל תפגע בו בלבנון בתגובה. בימים האחרונה הוריד חיזבאללה את הכוננות הזאת והוא לא מצפה כעת להיות יעד התגובה הישראלית.

עוד דווח כי גורם המעורה בפרטי המבצעים של חיזבאללה עדכן כי איראן המליצה לחיזבאללה לנקוט אמצעי זהירות בסוריה, מחשש שישראל תנסה לפגוע שם ביעדים איראניים ופרו-איראניים. מקור ביטחוני סורי עדכן שחיזבאללה דווקא הגביר בימים האחרונים את נוכחות אנשיו בגבול סוריה-ישראל במטרה לאסוף מודיעין. בתוך כך, הוגברה באיראן ההיערכות להגנה על מתקני הגרעין.

בשעה האחרונה דובר צה"ל כי מטוסי קרב תקפו מבנים צבאיים ותשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים א-נקורה ויארין שבדרום לבנון.

בשעות האחרונות זוהו מספר שיגורים של טילי נ"ט וכטב"ם שחצו משטח לבנון לעבר מרחב ערב אל-עראמשה. כתוצאה מהשיגורים שישה לוחמים נפצעו באורח קשה, שניים נפצעו באורח בינוני ושישה נוספים נפצעו באורח קל, הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי ומשפחותיהם עודכנו, צה"ל תקף את מקורות הירי.



0 תגובות