אזעקות חוזרות בגבול הצפון; חוסל פעיל חיזבאללה | מתעדכן

    קובי פינקלר ושלמה ריזל 1 Comment on אזעקות חוזרות בגבול הצפון; חוסל פעיל חיזבאללה | מתעדכן

    אזעקה המתריעה מפני ירי רקטות וטילים הופעלה בשעה האחרונה במטולה שבאצבע הגליל. לא דווח על נפגעים או על נפילות. חיל האוויר חיסל הלילה שני מחבלים של ארגון הטרור חיזבאללה שזוהו במרחב כפר כילא | גורם אמריקני לרשת ABC: ישראל לא צפויה לתקוף את איראן עד אחרי פסח | דיוווח: ארה"ב הסכימה לקבל את התוכנית של ממשלת ישראל לפעולה ברפיח, בתמורה לכך שישראל לא תתקוף בצורה נרחבת באיראן • עדכונים שוטפים

    צילום: ללא קרדיט
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אזעקה המתריעה מפני ירי רקטות וטילים הופעלה בשעה האחרונה במטולה שבאצבע הגליל. לא דווח על נפגעים או על נפילות. במהלך הלילה זוהו ארבע רקטות ששוגרו לעבר יישובים באצבע הגליל, בסביבת מטולה. לא דווח על נזק או נפגעים. בתגובה תקף צה"ל את מקורות הירי.

    ובעזה: חיל האוויר תקף פעמיים בדרום רפיח, כך טוענים הפלסטינים, על פי הדיווח באחת התקיפות נהרגו שמונה בני אדם. ובמקביל כוחות צה"ל ממשיכים את הפעילות בעזה, שם נעצרו מבוקשים נתפסו אמצעי לחימה ואותרו מוקדי טרור מעל הקרקע ובתת קרקע.

    סרטון חדש שהופץ אמש מציג את רגעי חטיפתו של ירדן ביבס לעזה, לעזה נחטפו גם שני בניו הקטנים ורעייתו שתמונותיהם עם השיער הג'ינג'י הפך לסמל של הילדים החטופים. בסרטון נראה ירדן מובל על אופנוע וסביבו עשרות מחבלים והוא מוכה וחבול. נשיא המדינה יצחק הרצוג שיתף את התיעוד הקשה וכתב העולם לא יכול לשתוק לנוכח פשעים כאלה.

    קבינט המלחמה המצומצם והקבינט המדיני ביטחוני צפויים להתכנס היום בנפרד ולדון בתקיפה באיראן ובמבוי הסתום אליו נקלע המשא ומתן לשחרור החטופים, עם ההחלטה של חמאס שלא לקבל את ההצעה האמריקנית המרחיקה לכת לטובת חמאס. ארצות הברית מפעילה לחצים על הממשלה להבליג על התקיפה האיראנית במוצאי השבת שכללה ירי של מאות טילים בליסטיים טילי שיוט וכטבמים.

    נמשך המאבק הבינלאומי באיראן לצד ההכנות לפעילות צבאית שם: האיחוד האירופי הודיע כי יטיל סנקציות נוספות על איראן בעקבות המתקפה שלה נגד ישראל. הסנקציות יוטלו בעיקר בתחומים הקשורים לייצור כטב"מים וטילים.

    הישיג מדיני הלילה נוסף לישראל בזירה הבינלאומית: בדיון הלילה באום גינו נציגי 48 מדינות באו"ם, את איראן על רקע המתקפה שלה על ישראל במוצאי השבת. בהצהרה המשותפת של המדינות נאמר כי המתקפה היא האחרונה בדפוס של פעולות מסוכנות של איראן ושותפיה הצבאיים שמאיימות על השלום והביטחון הבינלאומיים.

    ובמקביל באו"ם נערך הלילה דיון מיוחד שעסק במצבה הכלכלי של אונר"א, סוכנות האו"ם לפליטים פלסטינים שעובדיו השתתפו באופן פעיל בטבח היהודים בשמחת תורה ובמבני הקבע של הארגון התקיימה פעילות ענפה של טרור וכמחסני אמצעי לחימה. השגריר הישראלי באו"ם גלעד ארדן אמר בדיון כי אחת המטרות העיקריות של אונר"א היא להחדיר לילדים פלסטינים את הרעיון שהם יכולים להשמיד את ישראל, הגיע הזמן להפסיק את המימון של אונר"א". לאחר הדיון הודיעה אלג'יריה כי תעניק לאונר"א תרומה חריגה בסך 15 מיליון דולרים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צה"ל חייב להגיב בחרפות נגד חיזבאללה יושב על גדר גבול צפון מטרה חיזבאללה שטח צבאי לא יתכן מצב ימשיך זמן רב אזרח מודאג