גלנט וגנץ מערימים קשיים; נתניהו מציג פתרון מפתיע

    מוטי הלפרין No Comments on גלנט וגנץ מערימים קשיים; נתניהו מציג פתרון מפתיע

    ההצעה החדשה של נתניהו לראשי המפלגות החרדיות – פורום חדש בהשתתפות שרים מהליכוד שאינם בהכרח גלנט, פורום שיוקם אחרי פסח וינסה להביא במהירות חוק גיוס • נתניהו הזכיר שמות כמו ישראל כץ ,יואב קיש ומירי רגב – שנחשבים לקרובים יותר למפלגות החרדיות • החרדים טרם השיבו בחיוב להצעה, שמגיעה ברקע האיום שלהם לפירוק הממשלה במידה ונתניהו לא יצליח להעביר חוק גיוס מוסכם בחודשים הקרובים

    צילום: אתר צופים ברשת
    18:33
    01.05.24
    נתי קאליש No Comments on בפעם השניה בתוך כחודש: ‏האדמו״ר מסטראפקוב הוכנס לניתוח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סאגת חוק הגיוס טרם נפתרה, שר הביטחון יואב גלנט עדיין משאיר את הווטו אצל השר בני גנץ, ומועד פקיעת הדד-ליין שהציב בג"צ לממשלה הולך ומתקרב.

    בעקבות כך, ובניסיון להרגיע את החרדים, ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע בשבוע שעבר לראשי המפלגות החרדיות להקים פורום חדש בהשתתפותם ובהשתתפות גורמים מפתיעים – מספר שרים ממפלגת הליכוד.

    נתניהו הציע שהפורום, שיעסוק באינטנסיביות בחוק הגיוס מיד אחרי חג הפסח, יכלול שרים שאינם בהכרח שר הביטחון גלנט. נתניהו הזכיר את שמותיהם בין היתר של השרים ישראל כץ ,יואב קיש ומירי רגב – שרים שנחשבים לקרובים יותר למפלגות החרדיות.

    טרם התקבלה ההחלטה האם להקים את הפורום, אך מדובר בהצעה של נתניהו שמטרתה לנסות ולהרגיע את המפלגות החרדיות – ולאותת להם שהוא עושה הכול כדי לפתור את סאגת חוק הגיוס, גם אם השרים גלנט וגנץ מערימים קשיים.

    החרדים טרם השיבו בחיוב להצעה, שמגיעה ברקע האיום שלהם לפירוק הממשלה במידה ונתניהו לא יצליח להעביר חוק גיוס מוסכם בחודשים הקרובים: "אם בחודשיים הקרובים זה לא ייפתר – נפרק את הממשלה ונלך לבחירות".

    האזינו לדיווח הערב מתוך ה'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן:



    0 תגובות