ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    איתי גדסי 2 Comment on ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    למעלה מ-1500 בני ישיבות ותושבי העיר מעדת תימן התכנסו אמש בבניני האומה בירושלים לחגיגת "שמחת חג". באירוע שסימן מפגש מרגש של גדולי הזמר התימני, גדולי תורה ואלפי בני הקהילה | גלריית סיכום

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע ייחודי וראשוני מסוגו התקיים אמש בבנייני האומה בירושלים, בו התכנסו למעלה מ-1500 בני ישיבות ותושבי העיר מעדת תימן לחגיגת "שמחת חג". האירוע, שטרם נראה כמותו בארץ, סימן מפגש מרגש של גדולי הזמר התימני, גדולי תורה ואלפי בני הקהילה.

    על במה אחת הופיעו גדולי הזמר התימני, ביניהם ציון גולן, חיים ישראל, בועז גדקא, הראל סעד, יצחק חגירה, אבישי אשל ועוד. הזמרים הנרגשים ריתקו את הקהל במופע מרגש, שכלל שירים אהובים מהרפרטואר התימני, תפילות וזמירות מסורתיות.

    האירוע נפתח בפרק תהילים ושירת "אחינו כל בית ישראל" למען החזרת החטופים והצלחת עם ישראל. לאחר מכן, זכה הקהל לשמוע דברי תורה וברכה מאת חבר מועצת חכמי התורה וגאב"ד יורה דעה, מרן הגאון רבי שלמה מחפוד שליט"א. במשאו המיוחד לבני הישיבות, בירך את המשתתפים וחיזק את בני התורה בעמלה של תורה וחשיבות השמירה על מורשת יהדות תימן.

    בסיום דבריו העניק הגר’’ש מחפוד תעודת הוקרה ליוזם האירוע, ח"כ הרב יוני משריקי, וחיזקו על היוזמה הברוכה לאחד את בני התורה מעדת תימן לאירוע מיוחד זה. והודה לכל העוסקים במלאכת הקודש של השבת עטרת עדת תימן ליושנה.

    לאחר מכן נשא דברים יוזם הערב, ח"כ הרב יוני משריקי כשהוא מברך את מרן הגר"ש מחפוד שליט"א, שיאריך ימים על ממלכתו בבריאות איתנה ונהורא מעליא, ובירך את מאות המשתתפים באירוע המכובד שנועד לפאר ולרומם את קהילות הקודש תימן, ולחזק את לומדי התורה בכל אתר ואתר.

    ח"כ משריקי התנצל בפני אלו שלא הצליחו להשיג כרטיסים לאירוע, והוסיף כי הביקוש הרב לאירוע מוכיח כי ישנו ציבור ענק ואיכותי מבני התורה מעדת תימן אשר יש חובה לתת לו מענה רוחני וגשמי. והודה ליו"ר ש"ס ח"כ הרב אריה דרעי על הדחיפה והעידוד לקידום בני התורה ברוחניות ובגשמיות.

    בשיא האירוע, התקיים קולולם תימני ענק בהובלת ענק הזמר חיים ישראל, אשר ריתק את הקהל בשירת "שר הממונה" ונכסי צאן ברזל משירת תימן. כשלאחר מכן עלה אל הבמה גדול הזמר התימני, ציון גולן, ומאות המשתתפים פצחו בריקודים ובמעגלים.

    בסיום הערב, חולק למשתתפים שי מיוחד – ספרון 'דיוואן' ובו שירי תימן אהובים.

    "האירוע היה מוצלח וחשוב מאוד", סיכם מנחה האירוע איש 'קול חי' עו"ד איתי גדסי. "היה מרגש לראות כל כך מאות מעדת תימן מתכנסים יחד לשמחת חג גדולה ומכובדת. אנו מודים לכל מי שתרם להצלחת האירוע, לעיריית ירושלים, ולראש העיר מר משה ליאון, למנוע היוזם ח"כ הרב יוני משריקי, למפיק האירוע יצחק ראשי על עבודה מסביב לשעון להצלחת האירוע".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הקב"ה ישמור לנו על הרב מחפוד, יאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים עד ביאת משיח צדקנו. ואין על הריקוד התימני בעולם!!!

    2. 1

      אווו..סוף סוף משהו לעדתנו האהובה…איןן על התמניםםם…קהילת "קדש"מפוארתתתתת….תמשיכוו…יישר כחח.