מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

    אבי יעקב 5 Comment on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

    בלי הרבה רעש וצלצולים, הפך ערב שביעי של פסח, יום שקט של ערב חג, ל'חג' של ממש עבור אלפי בני ישיבות ותלמידות סמינרים, כל מי שהגיע לגיל ה'שידוכים' בשנה החולפת. בזכות סגולה פלאית שמרתקת אליה את עולם השידוכים היהודי. החל משעות הבוקר, המוני אברכי 'רינה של תורה' פותחים בסדר לימוד ארוך ורציף בתענית דיבור לזכות ולישועה, ולאחריה מעמד תפילה גדול בראשות גדולי ישראל | כל הפרטים

    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שעות בודדות לסקרנות הגדולה ביותר של העולם היהודי: מי 'יככב' שם במדורי המאורסים של העיתונות החרדית בשנה הקרובה, מי יהיו השמות ומי יהיו הזוכים להקים השנה בית נאמן בישראל. נשמע מפליא למדיי? אם לא הבנתם את ההקשר אתם כנראה נשואים שנים ארוכות או רחוקים מעולם הישיבות והסמינרים.

    בלי הרבה רעש וצלצולים, הפך ערב שביעי של פסח, יום שקט של ערב חג, ל'חג' של ממש עבור אלפי בני ישיבות ותלמידות סמינרים, כל מי שהגיע לגיל ה'שידוכים' בשנה החולפת. בזכות סגולה פלאית שמרתקת אליה את עולם השידוכים היהודי בשנים האחרונות בבשורה לשידוך בתוך שנה.

    אז בעוד שעות בודדות בשעות אחר הצהריים של ערב חג, כשאלפים ממבקשים לזכות ולשלב דווקא את השמות 'שלהם' במעמד הסגולה הזו, בכדי לזכות ולנצל את הזמן להיכנס ל'רשימת הזוכים' שמקווים לבשר טוב עוד השנה ולעמוד בעזרת השם תחת החופה.

    התופעה הזו החלה בסגולה שגילה מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, לקיים מעמד תפילה מיוחד דווקא אז, כי הסגולות והניסים שמוזכרים בקדמונים על קריעת ים סוף וכל מה שאמרו חכמים שהוא קשה כקריעת ים סוף ובפרט 'זיווגו של אדם' – זמן הבקשה על כך הוא בשעות אלה.

    לחצו כאן לשליחת שמות לזיווג הגון

    והתפילה הזו הציתה תופעה אדירה ורחבה. מרן שר התורה קיים את הסגולה הזו בחדרו מידי שנה יחד עם לומדי רינה של תורה, כשלמרות החג מרן עמד בתפילה והקפיד על קיום סדר הסגולה ככתבה וכלשונה כולל הזכרת השמות ב'מי שברך' המיוחד בסוף התפילה. מי שהיה שליח הציבור בתפילה לבקשתו הוא מרן המשגיח הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א המשגיח של ישיבת מיר,

    המונים מכל רחבי העולם היהודי היו מעבירים שמות להזכרה בתפילה הזו, כאשר בסיום הסגולה מבקשים בעד כל שם ושם. ואכן אלפי עדים וסיפורי ניסים על שידוכים שקמו והיו במהירות שיא, רווקים ורווקות שזכו למה שלא זכו שנים, הילת מסתורין אפופה הוד על הזמן הזה והמעמד הזה.

    בשנה האחרונה לחייו, נוסף במעמד בראשות מרן כרצונו, גם את סגולת הקבלה של אמירת שיר השירים ארבעים פעמים בעת ובעונה אחת על ידי משתתפי המעמד לסגולה אישית ובקשה בעד כל המצפים לישועה ששמם מוזכר שם בצירוף הבקשה האישית.

    לחצו כאן לשליחת שמות לזיווג הגון

    המעמד הגדול יתקיים כאמור ערב חג באותה מתכונת מדויקת ממש, על ידי שליח הציבור הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, כאשר הוא עומד בראשות המוני האברכים ועומד ומתחנן לפני מלך מלכי המלכים לקריעת ים סוף פרטית ולזיווגים הגונים לכל השמות כשהוא מזכיר ומברך כל אחד מהם באופן מיוחד.

    ההכנות לתפילה מתחילות כבר בשעות הבוקר, כשהמוני אברכי 'רינה של תורה' פותחים בסדר לימוד ארוך ורציף בתענית דיבור לזכות ולישועה, ולאחריה נכנסים למעמד הגדול שהפך לתופעה מדהימה כשהוא מרכז אליו אלפי שמות.

    ברינה של תורה מדברים בשקט על מציאות בה כל שם שני במדורי ה'מאורסים' בעיתונות החרדית בממוצע, הוזכר שם במעמד ההוא שהפך להיות סיפור של בשורה וציפייה להורים לבנים ובנות שבגילאי השידוכים ולהם עצמם, בפניות ובקשות מכל העולם היהודי.

    השעות הקרובות הן השעות שאלפים מצפים להן. אלפים יעידו לכם שהוא חילק את החיים שלהם ל'לפני' ואחרי'. אז קחו אתנחתא מהבישולים ופשוט העבירו שמות ובקשות, זה הזמן להיות חלק ופשוט לזכות יחד עם ההמונים.

     



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      הכנסת כלה או הכנסה קלה…?
      הסגולה המקורית בכל ספרי קדמונים היא חצי שעה מעלות השחר ביום שביעי של פסח לא לפי לא אחרי ולא עוד המצאות…

    2. 4

      שכוייח תבורכו עם ישראל חי וקיים ומאוחד לנצח….הגאולה בדרך בחסד וברחמים