יומיים אחרי התאונה: השר בן גביר שוחרר מבית החולים

    חדשות קול חי No Comments on יומיים אחרי התאונה: השר בן גביר שוחרר מבית החולים

    אחרי כמעט יומיים: השר איתמר בן גביר שוחרר מבית החולים לביתו. לפני שחרורו הודה בן גביר לצוותות בבתי החולים בהם שהה ביומיים האחרונים, אסף הרופא והדסה עין כרם. לדבריו: "הרופאים ביקשו שאנוח, אבל כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל"

    צילום: ללא קרדיט
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יומיים לאחר שנפצע באורח בינוני בתאונת דרכים, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר השתחרר לפני זמן קצר לביתו מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

    לפני השחרור מסר בן גביר הצהרה בה אמר: "אני מסיים יומיים של אשפוז בביה"ח הדסה, רוצה להגיד תודה ענקית לבורא עולם על הנס הגדול שהיה לנו, תודה לפרופסור אבי ריבקינד ולכל צוות טיפול נמרץ כירורגית על הטיפול המסור, וכן לביה"ח אסף הרופא. תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי, ולמאות אלפים שציפו וקיוו. הרופאים ביקשו שאנוח, אבל כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל. תודה לכולם".

    כזכור, בחזרתו מזירת הפיגוע ברמלה, ביום שישי האחרון, חצה רכב השר צומת ברמזור אדום, ורכב שנכנס לצומת במהירות גבוהה התנגש בו וגרם להפיכת הרכב. בן גביר פונה במצב בינוני לבית החולים אסף הרופא ובמהלך השבת דרש את העברתו לבית החולים הדסה.

    תיעוד התאונה | ללא קרדיט

     

    אמש התייחס בן גביר לנסיבות התאונה ואמר: "אני שומע כל מיני טענות לגבי אופן הנסיעה. רק אזכיר, לצערי אני האישיות המאוימת ביותר כיום במדינת ישראל. רק בשנה האחרונה נלכדו מספר חוליות שרצו להתנקש בי. בהתאם לכך, וכנהוג לגבי אישים בכירים מאוימים אחרים, נסיעתי יחד עם רכבי האבטחה הינה במתכונת מבצעית. בפרט בזמנים ובמקומות ברמת איום גבוהה יותר. למרבה הבושה, אני רואה אנשים שבאופן פומבי מייחלים למותי".



    0 תגובות