"ההתנהגות האלימה של חלק מהמשפחות מרחיקה את החטופים"

    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "ההתנהגות האלימה של חלק מהמשפחות מרחיקה את החטופים"

    צביקה מור, אביו של החטוף איתן בראיון ל'קול חי': "הקריאות להחזרת החטופים בכל מחיר וההתנהגות האלימה של חלק מהמשפחות מרחיקות את החטופים. רוב המשפחות מתנגדות לחסימות באיילון. מיעוט קטן עושה את הבלגן הזה" | עוד אמר מור: "רק כשסגרנו ביום אחד את אל ג'זירה ויצאנו להתקפה ברפיח קיבלנו מחמאס איתות; ההיסטוריה מלמדת שארה"ב מיישרת איתנו קו כשאנחנו נחרצים. צריך להבין שארה"ב לא באמת ידידה שלנו"

    איתן מור, שמוחזק בידי החמאס בעזה צילום: שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון>>>

    צביקה מור, אביו של החטוף איתן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס לסאגה סביב עסקת החטופים: "אני מראש לא האמנתי שחמאס יסכימו. המסר שקיבלנו הוא שככל שנקפיד על לחץ צבאי יש סיכוי שנגיע לעסקה. כשסגרנו ביום אחד את אל ג'זירה ויצאנו להתקפה ברפיח קיבלנו מהם איתות, אף שהוא היה כדי להתל בנו כי הם יודעים שאנחנו תמיד נסוגים ולא נחרצים".

    מור קרא "להגביר את התקיפות ברפיח ולאלץ אותם להיכנע לדרישות שאיכשהו מקובלות עלינו. מבחינתי כל הדבר הזה בדיעבד גמור. כל זמן שלא מספחים את חוף הנגב המערבי אנחנו בעצם אומרים שיש להם זכויות על הארץ ומצדיקים את המלחמה שלהם. זו אמת שאי אפשר לברוח ממנה".

    וביחס לארה"ב: "צריך להראות לארה"ב שאנחנו נחושים להמשיך במלחמה ברפיח בכל יכולתנו. ההיסטוריה מלמדת שארה"ב מיישרת איתנו קו כשאנחנו נחרצים. צריך להבין שארה"ב לא באמת ידידה שלנו. יש לה אינטרסים שלה ואנחנו צריכים לדאוג לאינטרסים שלנו. התלות שלנו בנשק שלהם זה אסון כבד שצריך להיפטר ממנו בהדרגה. אבל האינטרסים שלהם באזור תלויים ביציבת שללנו. לא צריך לפחד".

    מור תקף: "הקריאות להחזרת החטופים בכל מחיר וההתנהגות האלימה של חלק מהמשפחות מרחיקות את החזרת החטופים ומרחיקות את הציבור מהמשפחות. רוב המשפחות מתנגדות לחסימות באיילון. מיעוט קטן עושה את הבלגן הזה".



    0 תגובות