צפו • דרעי תוקף את גפני: "שכח מה אמר עלי הרב שך? הוא היה עוזר שלי בדרום"

    מני גירא שוורץ 2 Comment on צפו • דרעי תוקף את גפני: "שכח מה אמר עלי הרב שך? הוא היה עוזר שלי בדרום"
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמשכת הסערה בין 'דגל התורה' לש"ס, בעקבות הפירסום בשבוע שעבר בתוכנית הבוקר ברדיו קול-חי 'מדברים בחירות', על קלף האיום שבידי דרעי – חבירה למחנה 'בני תורה'. גפני שעלה לשידור מיד אחר הדיווח של פרשננו מני גירא-שורץ, שיחרר איום משלו בדמות הצהרה, עליה חזר שוב ושוב בימים הבאים, כי אין לאף אחד טאבו על ערי הפריפריה, ועל כך שיהדות התורה פועלת בערים השונות במרוצת השנה אפילו יותר מש"ס, ועל כן זכותה וחובתה להביא מצביעים משם.

    לשיא, הגיעו הדברים אמש, לאחר שסרטון וידאו מכינוס מצומצם במטה יהדות-התורה ברחובות דלף. גפני נשמע שם כמזלזל לגמרי במהפכה של ש"ס, ואומר: "איזו מהפכה ש"ס עשו? אולי בבתי הכלא.."

    הבוקר הגיע זמנו של דרעי להגיב, למרות שגפני מיהר להתנצל הבוקר ולהבהיר כי הדברים נאמרו בהומור ובפורום סגור ומצומצם. בכנס בחירות של ש"ס בצפון אמר דרעי על גפני, "הוא דיבר בביזיון, הוא אמר שכביכול עשינו מהפכה בבתי הכלא, זה אומר נציג חרדי, לא יאיר לפיד, ה' ירחם".

    "הוא שכח? הוא היה נוכח הרי, שמרן ראש הישיבה הרב שך, אני מדבר אתכם על לפני עשרים וכמה שנים, אמר (על דרעי) ש'מה שעשה הבחור הצעיר הזה, בשנה אחת לא עשו נציגי אגודת ישראל במשך ארבעים שנה', אז הוא לא יודע איזה מהפכה?", עקץ דרעי את גפני.

    הוא אפילו לא פירגן לו את שמו. "אותו אחד שפתח את פיו אתמול, אומנם הוא התנצל היום אז אני לא רוצה יותר מדי, אבל אותו אחד שפער את פיו אתמול, הוא היה עוזר שלי באזור הדרום כשאני הייתי מנכ"ל משרד הפנים, הוא היה אחראי על כל הכוללים והמקומות באזור הדרום, שבלעדיו לא קיבלו הקצבה, אז הם לא יודעים איזו מהפכה?".

    דרעי המשיך ואמר: "אז נכון, נכון שבשנים האחרונות נעצרנו לצערי הרב, אבל הוא יודע בדיוק את הסיבה למה", שיגר מסר על ההישגים של ישי בהיותו יו"ר. "לא לחינם הם שמרו עליו, הם שומרים על אותו יושב ראש שהיה לפנינו (אלי ישי), שמרו עליו כעל 'קמיע', היה נוח להם שיהיה בן-אדם חלש. לצערנו הרב, הם לא רוצים אותנו חזקים, הם חוששים מאיתנו חזקים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מי זה גפני בכלל? הגיע הזמן שילך הבית . צריך לכרוע ברך לפני שמזכיר את שמו של דרעי הם אכלו שנים מהצלחות של אריה