אמסלם: "רוב ערביי ישראל תומכים בעמדות של אבו מאזן"

    admin2 No Comments on אמסלם: "רוב ערביי ישראל תומכים בעמדות של אבו מאזן"

    השר דודי אמסלם: "רוב ערביי ישראל, לא כולם, רובם, תומכים בעמדות של אבו מאזן. גנץ ימנה את איימן עודה לשר הקליטה, שיקלוט את כל הפלסטינים שיבואו לפה בזכות השיבה, למה הוא לא אומר את זה?"

    שר התקשורת דוד אמסלם צילום: פלאש 90
    16:49
    02.06.24
    יונתן שורק No Comments on פחד: כלבים משוטטים רדפו ונשכו נער בביתר עילית • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר דודי אמסלם מתייחס הבוקר (ראשון) לכוונת רשימת כחול לבן להקים ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת וטוען כי: "רוב ערביי ישראל, לא כולם, רובם, תומכים בעמדות של אבו מאזן. גנץ ימנה את איימן עודה לשר הקליטה, שיקלוט את כל הפלסטינים שיבואו לפה בזכות השיבה, למה הוא לא אומר את זה?".

    אמסלם תוהה כיצד ליברמן יחבור לממשלה אחת עם חברי הכנסת מהרשימה המשותפת: "ליברמן פרש בין היתר כי לא העברנו את חוק עוש מוות למחבלים, שיסביר את החוק הזה עכשיו לאיימן עודה ואחמד טיבי".

    "אני אומר במיוחד לליברמן, שנתניהו יישאר, הוא נכנס אסטרטגי לעם ישראל. הממשלה שלהם תחזיק מעמד כמה חודשים ואז נלך לעוד בחירות, עוד יותר מוקצנות".

    אמסלם התייחס לאמירות בוטות שנשמעות מעת לעת ממחנה פוליטי אחד כלפי האחר, בשני הצדדים וגינה את אותן אמירות: "לא מקובל, חמור מאוד, אסור להתבטא ככה, אסור שזה יהיה בשיח הישראלי. את נתניהו השוו לארדואן, לדוצ'ה ולהיטלר. זה חמור, זה אסור".

    עוד אמר אמסלם: "גנץ וכחול לבן לא מבינים שהם הפסידו את הבחירות. נתניהו הוא מנהיג בעל יכולות עולמיות..גנץ לא טיפש אבל הוא לא מוכשר ברמות שיא. הוא מושך למדינה פלסטינית שירושלים בירתה". את הדברים אמר השר לאיילה חסון וגולן יוכפז ב'FM103'.



    0 תגובות