הגר"א יוסף על מאפיית אנג'ל: "להתרחק משום כבוד התורה"

שמור וזכור 2 Comment on הגר"א יוסף על מאפיית אנג'ל: "להתרחק משום כבוד התורה"

הגאון הרב אברהם יוסף השיב לשאלה האם הוא מצדד בחרם על מאפיית אנג'ל: "בשל כבוד התורה צריך להרחיק אותו מעלינו ואם לא יפטרו אותו אין לנו חלק איתם. אני מייעץ לבד"ץ להסיר את ההשגחה מהם עד שיפטרו אותו. זה כבוד התורה. לא פוליטיקה"

הגאון הגדול הרב אברהם יוסף צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגאון הרב אברהם יוסף, התייחס היום (שישי) בתכניתו "שמור וזכור" לחרם על מאפיית אנג'ל, לאחר שיו"ר הדירקטוריון עמר בר לב הפגין מול ביתו של מרן הגרי"ג אדלשטיין והשיב לשאלת מאזין, האם לתת יד לחרם או להמשיך לקנות במאפיה.

"אני לא מבין בפוליטיקה", פתח הרב: "אבל אני כן מבין מה הפירוש כבוד התורה. אנשים טיפשים, ערומים מכל מדע מתירים כל רצועה כבהמות בחיות השדה, הכל בהפקרות. יש להם אידיאולוגיה, איך להפיל את הממשלה. האידאולוגיה שלהם היא אפס אפסים, בקושי אבק, ליד גדולתם העצומה של גדולי ישראל".

עוד הוסיף הרב יוסף בדבריו הנוקבים: "אם אדם כמו הטיפש הזה היה נותן סטירה לילד שלומד בתלמוד תורה, הוא היה מנודה והיינו מתרחקים ממנו ארבע אמות. אם הוא בעל מפעל – מתרחקים מהמפעל שלו".

הרב הדגיש: "אנשי מאפיית אנג'ל הם אנשים טובים, אבל לצערנו הם טעו ולקחו גולם, דחליל. (יאמרו לי -) 'יש לו שם, הוא היה מפקד סיירת מטכ"ל, אך אתה מזלזל בו'? זו השטות של כל אלה שאוחזים בהגה השלטון, כולם, מימין ומשמאל. הצבא זה לא ערך מקודש, זה הכרח. משהו שלצערנו אי אפשר בלעדיו, אבל, מה שמקיים באמת את עם ישראל אלו לומדי התורה. מי שלא מבין את זה, אנחנו בוכים ומצטערים עליו כי הוא טיפש".

עוד הוסיף הרב אברהם יוסף: "חוצפה שאין דומה לה אם הטיפש הזה, מפקד סיירת מטכ"ל, מרשה לעצמו להתפרע כמו אחרון השוטים שברחוב ולכן בשל כבוד התורה צריך להרחיק אותו מעלינו ואם לא יפטרו אותו אין לנו חלק איתם. אני מייעץ לבד"ץ להסיר את ההשגחה מהם עד שיפטרו אותו. כי יש כאן כבוד התורה. לא פוליטיקה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מהיום אני קונה רק לחם אנג'ל! ישר כח ובעזרת השם כל המחרימים ייענשו בידי שמיים.