ח"כ רביבו: "ניסיונותינו הכנים נחלו כישלון חרוץ"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ רביבו: "ניסיונותינו הכנים נחלו כישלון חרוץ"

    השיחות בבית הנשיא בנוגע להסכמות סביב השינויים במערכת המשפט. חה"כ מהליכוד אליהו רביבו אומר הערב ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו מקווים שבאופוזיציה יהיו הגונים ואמיצים בכדי להגיע לפשרה. אנחנו במצב מורכב מבחינה כלכלית, היינו במצבים קשים מאלו וזה דבר שתוקף את כל מדינות ה-OECD, מקווה שנצא מזה הראשונים כמו תמיד"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:58
    02.06.24
    נתנאל לאופר No Comments on עסקה מפתה מידי? כל מה שצריך לדעת לפני רכישת דירה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אליהו רביבו, הליכוד לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו לקראת מיצוי תהליך ההידברות בבית הנשיא. ולמרות שהניסיונות הכנים שלנו נחלו כישלון חרוץ מול האופוזיציה אני אופטימיסט מושבע". לגבי המינויים לוועדה למינוי שופטים מצר ח"כ רביבו: עצרנו את כל מה שקשור ברפורמה. אנחנו עדיין מחפשים אנשים ברי שיח שישכנעו את קהל המאמינים שלהם. גם אם הם רוצים להפיל ממשלה – יש דרך אחרת לעשות את זה"

    "אנחנו במצב מורכב מבחינה כלכלית, היינו במצסים קשים מאלו וזה דבר שתוקף את כל מדינות ה-OECD, מקווה שנצלח את זה הראשונים כמו תמיד. חלק מהמפגינים שהפגינו נגד הרפורמה באמת דאגו לשלום המדינה. אבל יש כאלו שמפגינים בכל מקרה, כשאמרתי שהם מובילים לאנרכיה תקפו אותי בתקשורת, כעת מבינים את זה. הם לא משלימים עם העובדה שהימין בשלטון, ולא זו בלבד אלא שהם לא משלימים עם זה שיש כאן רוב במדינה שרוצים ממשלה יהודית, אמונית בכנסת"

    לגבי הפשיעה במגזר הערבי אמר ח"כ רביבו: "כל השנים אנחנו מבינים שחוסר המשילות והיכולת של המשטרה מוביל למדינה ללא חוק. אחי, ר"ע לוד הזהיר לפני הפרעות שהירי הפלילי יהפוך ללאומני – כמה ימים אחר כך פרצו מאורעות תשפ"א"

    "ראש הממשלה נפגש אתמול עם נציגי הסיעות הערביות. אנחנו פועלים להקמת המשמר הלאומי, אנחנו מגבים את השר לביטחון לאומי שקיבל 9 מיליארד. מדינת ישראל צריכה להתפנות להיאבק בארגונים הללו".

    האזינו



    0 תגובות