ח"כ צבי סוכות: "אנרכיסטים עם דמוקרטיה בגרונם"

    אבי יעקב No Comments on ח"כ צבי סוכות: "אנרכיסטים עם דמוקרטיה בגרונם"

    ח"כ צבי סוכות ב'מהדורה המרכזית': "חסימת כבישים זה דבר לגיטימי, כל קבוצה שמרגישה שמשהו לא טוב יוצאת לכבישים. אבל לפורר את המדינה מבפנים זה כמו קמצא ובר קמצא מודרני". לגבי המתרחש בצפון השומרון: "יש התעצמות מטורפת של ארגוני הטרור בשנים האחרונות. מה שהיה שבוע שעבר בג'נין שינה את המשוואה, קצת קשה להם לעכל את שינוי הדירקטיבה, והם מנסים להראות הישגים"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ צבי סוכות לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "מקווה שהאירוע מאחורינו. זה הזוי, רוממות הדמוקרטיה בגרונם והם מתנהגים כמו אחרוני האנרכיסטים. בין מרד ומחאה לגיטימית יש קו דק. לנו עשו דברים קשים מאוד ולא נהגנו כך, הוציאו אנשים מקברים, עשו דברים קשים ועשו דברים שמסכני חיי אדם מבחינתנו. הם מתנפלים על פאקקטע דברים, שמח שפרצופם נחשף"

    "מחאות ואפילו חסימת כבישים זה דבר שיחסית לגיטימי, כל קבוצה שמרגישה שמשהו לא טוב יוצאת לכבישים. אבל לפורר את המדינה מבפנים זה כמו קמצא ובר קמצא מודרני". לגבי המתרחש בצפון השומרון: "יש התעצמות מטורפת של ארגוני הטרור בשנים האחרונות. מה שהיה שבוע שעבר בג'נין שינה את המשוואה, קצת קשה להם לעכל והם מנסים להראות הישגים"

    "הרבה חוקים מתקדמים, בלי קשר לרפורמה המשפטית. מה שאנחנו עושים נגד הרשות הפלסטינית זה הכי חשוב באמת, מדינת ישראל פעלה ותחזיות הזעם לא קרו. הדירקטיבה השתנתה"

    "אני לא רגוע, יש מוטיבציית שיא למחבלים. אבל הדירקטיבה השתנתה ובהיבט הזה אני מרוצה. הייתי רוצה שיהיה קצת יותר, אבל אני יכול לחיות עם זה" אמר.

    האזינו



    0 תגובות