"תפילת נכרי": תפילתו של נשיא ארגנטינה שהתקבלה

יונתן שורק 1 Comment on "תפילת נכרי": תפילתו של נשיא ארגנטינה שהתקבלה

סערה בעולם היהודי עקב חילוצם המוצלח של החטופים פרננדו סימון מרמן ולואיס הר, יהודים אזרחי ארגנטינה שחולצו יממה לאחר תפילתו של נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי לשחרור אזרחי ארגנטינה

נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי כותל המערבי צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש הסתיים ביקורו של נשיא ארגנטינה הנכנס חאבייר מיליי בישראל. הנשיא שנחשב לאוהד ישראל מובהק ומקורב לעם היהודי התפלל בכותל המערבי לשחרור החטופים, ובראשם הארגנטינאים הרבים שנחטפו בידי בני העוולה מארגון הטרור חמאס ביום שמחת תורה.

החילוץ ההירואי הבוקר עורר סערה בעולם היהודי. רבים זיהו סימנים בפירוש הרד"ק בפסוק בספר מלכים (א פ"ח) ככל אשר יקרא אליך הנכרי" – ובישראל הוא אומר: "ונתת לאיש ככל דרכיו"  אע"פ שאינו ראוי לכך , תשמע תפילתו; אבל בישראל אמר "ונתת לאיש ככל דרכיו אשר תדע את לבבו"

מלשכת נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי נמסר הבוקר כי היא מודה לצבא ההגנה לישראל, לשב"כ ולמשטרת ישראל על שסיימו בהצלחה את חילוץ הארגנטינאים פרננדו סימון מרמן (60) ולואי הר (70), שנחטפו מאז ה-7 באוקטובר האחרון על ידי המחבל. קבוצת חמאס.

במהלך ביקורו במדינת ישראל, חזר הנשיא חוויאר מיילי בפני הנשיא יצחק הרצוג וראש הממשלה בנימין נתניהו על הבקשה לשחרור כל אחד מבני הערובה הארגנטינאים, וממשיך לשמור בתקיפות על גינוי הטרור של חמאס.

הקב"ה יעזור שכלל החטופים יחזרו לביתם בריאים ושלמים.

 



1 תגובות

מיין תגובות