עידן חדש באלעד \\ גדסי מסכם את ישיבת המועצה הראשונה

איתי גדסי 1 Comment on עידן חדש באלעד \\ גדסי מסכם את ישיבת המועצה הראשונה

בישיבת המועצה הראשונה והחגיגית הערב באלעד, אישרה המועצה את האצלת הסמכויות לסגני ראש העיר ומינויים בחברות העירוניות. ראש העיר היוצא ישראל פרוש דרש בישיבת המועצה ליטול לעצמו את הוועדות החשובות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בישיבת המועצה הראשונה והחגיגית הערב באלעד, כינס ראש העיר יהודה בוטבול את חברי המועצה החדשים. לאחר הצהרת האמונים, אישרה המועצה את האצלת הסמכויות לסגני ראש העיר ומינויים בחברות העירוניות.

מועצת העיר אישרה את מינוי צוות לשכתו הצמוד של ראש העיר, רמ"ט ראש העיר מרדכי בר מוחה ומנהל לשכת ראש העיר שמעון סויסה.

ראש העיר היוצא ישראל פרוש דרש בישיבת המועצה ליטול לעצמו את הוועדות החשובות (כספים, מכרזים מינוי בכירים ומנגנון) מטעם אגודת ישראל, וזאת במקום נציג ויזניץ' ברקוביץ', אך לא היה רוב להצעתו. והצעת ראש העיר בוטבול אושרה ברוב קולות.

את תפקיד יו"ר האופוזיציה נטל אבי שטרן, יו"ר דגל בעיר. כאשר חברי המועצה מדגל ואגודת ישראל אף סירבו לעמוד לתמונה משותפת בתום הישיבה החגיגית.

אחד מבכירי העירייה העלה חיוך על פניהם של המשתתפים כשציין שניסיונו של יהודה בוטבול בתחום החינוך המיוחד בא לידי ביטוי בניהול הישיבה בצורה רגועה ומכובדת, למרות חלוקי הדעות עם סיעות האופוזיציה מדגל ואגו"י.

הישיבה סימלה את תחילתו של עידן חדש באלעד, תחת הנהגתו של ראש עיר חדש ומועצה חדשה. נותר לראות כיצד יתמודד בוטבול עם האתגרים הרבים העומדים בפני העיר כפי שבאו לידי ביטוי ערב הבחירות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תודה על התמונות.
    כיף לראות את הפרצופים של פרוש וגרוס. אשר החילותם לנפול – נפול תפלו.