אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

אבי מימרן 2 Comment on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

בג"צ בפסיקה מטלטלת שמאיימת על עולם התורה: מגיש ה'מהדורה המרכזית' אבי מימרן במונולוג נרגש בתגובה לדרמה בחוק הגיוס: "הערב הלב רותח. יהודים מנתקים את עצמם מההיסטוריה וממה ששמר עלינו אלפי שנים. בג"צ מעולם לא שאל את בני הישיבות לדעתם. אברך מקבל מהמדינה 5.5 ש"ח לשעה, וגם את זה רוצים עכשיו לבטל. מי עושה את זה? מדינת היהודים"

צילום: נתי שולמן
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    קריינא דאיגרתא איהו ליהוי פרוונקא כמובן לאחר התיעצות עם גדולי ישראל

  2. 1

    בעניין הגיוס, אנו צריכים לעשות איתנו בדק בית, כאם לבנים מתמודדים, רואים שחור ע"ג לבן, אם ילד קצת מתקשה , קצת בעיות חינוכיות במקום לעטוף באהבה לתת צמיחה, לא מקבלים! הנערים והנערות עוברים השפלה מזעזעת שלא באשמתם, בגלל מראה חיצוני(גבוה)מוצא, אח/ות מתמודדים, כל מיני בעיות שוליות שבגלל זה לא מתקבלים למוסדות, אח"כ הנערים/ות האלו נפגעים מתפתחת כאן פגיעה אנושה ואז מתגלגלים לרחובות-אמרנו לכם שיש נטיות כאלו… מי גרם לנטיות האלו לצמוח??? ואז מגיעים ממילא לצבא…
    אבל יש דין ויש דיין עכשיו יבואו כל מנהלי המוסדות עם התלמידים הבובות שכן יתקבלו לכתחילה, הרי הם נבראו נכון בצבע המתאים בגובה הנכון וכו'… ויתבשלו עם העדר תקציב בגלל הנערים שזרקו לצבא (בעקיפין), בגלל ביטול חוק הגיוס, האופק החדש יידחה בגלל מורות "נחמדות", שדאגו מאגו אישי ללכלך על תלמידותיהן, לפני כניסה לסמינר, ביטול חוק הגיוס הוא על הדברים האלה.
    הכותבת הינה אשכנזיה ואפ' משתיכת למגזר החסידי