"דרעי טוען שש"ס לא מחוייבת יותר לנתניהו": בש"ס מכחישים

אליהו גרין No Comments on "דרעי טוען שש"ס לא מחוייבת יותר לנתניהו": בש"ס מכחישים

דיווח: בתקופה האחרונה מפזר יו"ר ש"ס רמזים ואמירות, מהם עולה ביקורת על ראש הממשלה נתניהו וכן הצהרת כוונות שלא להמשיך בברית הפוליטית איתו. מדובר בפרסום מפתיע במיוחד, לאור העובדה שבקמפיין האחרון התגאתה ש"ס בעמידה לימינו של ראש הממשלה ואף הציבה את תמונתו בקמפיין הבחירות. בש"ס מכחישים לחלוטין את הדיווח

צילום: יונתן זינדל \ פלאש 90
11:40
30.04.24
יונת קפלן No Comments on סיפור ההצלה הניסי של יהודי מרוקו, שעומד מאחורי אכילת המופלטות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרעי ונתניהו 'כבר לא?' בש"ס מכחישים את הדיווח של העיתונאי שלום ירושלמי ב'זמן ישראל'. לפי הפרסום, בתקופה האחרונה מפזר יו"ר ש"ס רמזים ואמירות, מהם עולה ביקורת על ראש הממשלה נתניהו וכן הצהרת כוונות שלא להמשיך בברית הפוליטית איתו, שבשנים האחרונות התהדקה במיוחד.

מש"ס נמסר כי "הדברים נכתבו על דעתו של ירושלמי בלבד, ללא בקשת תגובה, ואינם משקפים כלל את דעתו של יו״ר ש״ס הרב דרעי. הרב דרעי עסוק בימים אלה בנושאים הבטחוניים ובמאמצים להשבת החטופים. ככל והרב דרעי יבקש להביע את דעתו בנושאים פוליטיים, הוא יעשה זאת בעצמו".

בכתבתו, מציין ירושלמי, כי ההישג הגדול ביותר של דרעי בקבינט המלחמה הוא בכך שעזר למנוע פתיחת חזית מלאה מול חיזבאללה בלבנון בשבוע הראשון למלחמה.

על פי הפרסום דרעי לא מסתיר את מורת רוחו מכך שהממשלה תלויה בגורמים קיצוניים בדמות בן גביר וסמוטריץ' ויש לו ביקורת חריפה על התנהלותם, כמו גם על הסלחנות של ראש הממשלה נתניהו כלפיהם. דרעי מבקר במיוחד את ההתבטאויות נגד הנשיא האמריקאי לאורך חודשי המלחמה. "איך נתניהו לא קרא להם לסדר אחרי התקפות כאלה על הנשיא. אנחנו חייבים ללכת לקראתו כמה שרק אפשר בתקופה הזו", צוטט דרעי.

עוד מפרסם ירושלמי, כי דרעי סבור שעדיף ללכת לבחירות מאשר להישאר עם ממשלה ימנית צרה. והחלק המעניין ביותר: בשיחות פרטיות טוען דרעי כי ש"ס לא מחויבת יותר לנתניהו. לטענת ירושלמי, באחת מישיבות הסיעה של ש"ס לאחרונה, דרעי אמר ש"אף אחד לא יתקע לידינו שנהיה בממשלה הבאה".

דרעי אומר לבני שיחו כי אחרי הבחירות הבאות לא ילכו באופן אוטומטי עם נתניהו, אלא "עם מי שיהיו לו הסיכויים הגדולים להקים ממשלה", כך מצטט ירושלמי את דרעי בשיחה פרטית.



0 תגובות