מפתיע: ח"כ לזימי מדברת על "הקונספציה שקרסה"

    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on מפתיע: ח"כ לזימי מדברת על "הקונספציה שקרסה"

    ח"כ נעמה לזימי אומרת לגדסי ופרידמן במהדורת סוף השבוע, כי הממשלה גם הורידה את עצימות המלחמה "וגם לא החזירו את החטופים". עוד אמרה לזימי: "אני ביקרתי תמיד את הקונספציה"

    צילום: דובר צה"ל
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון>>>

    ח"כ נעמה לזימי (העבודה), שוחחה היום (חמישי) עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע וטענה כי שחרור החטופים נמנע בגלל סיבות פוליטיות. "ממשלה שלא עוסקת בציבור לרגע גם בזמן מלחמה ומפקירה ציבורים שלמים. בצפון הפקרות חסרת תקדים. גם כלפי אלו שלא פונו".

    היא נשאלה מה הייתה עושה אחרת? "מתווה פיצוי גם לאזורים שלא פונו. בטח לא הייתי זונחת את רשת הביטחון הסוציאלית באזורים האלה. אין להם נגישות לרופאים מומחים, אין אוטובוסים ממוגנים. מדובר על היישובי סמוכי פינוי. אין להם מענה בסיסי".

    ביחס לשחרור החטופים טענה לזימי: "הממשלה סגרה חלונות הזדמנויות בגלל ההישרדות הפוליטית של נתניהו. גם התאוריה שרק לחץ צבאי יחזיר את החטופים קרסה, קונספציה שקרסה. הם הורידו את עצימות המלחמה וגם לא החזירו את החטופים".

    עוד אמרה לזימי: "אני ביקרתי תמיד את הקונספציה 'הקודמת'. אנחנו התנגדנו להעברת הכסף לחמאס". היא הדגישה כי לפני שנים היא כבר החזיקה בדעה שיש למוטט את חמאס.



    0 תגובות