"לא לתקוף את חיפה": ביידן הכה את העולם בשוק

    אתר קול חי No Comments on "לא לתקוף את חיפה": ביידן הכה את העולם בשוק

    לא מפסיק להתבלבל: ביידן טען הלילה שדרש מישראל שלא לתקוף בחיפה, כשככל הנראה התכוון לרפיח או לאיראן • צפו

    צילום: ללא קרדיט
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב זה קורה: נשיא ארה"ב ג'ו ביידן התראיין לרשת Nextar Media האמריקנית ואמר בטעות כי דרש מישראל שלא לתקוף את חיפה, כאשר ככל הנראה התכוון לרפיח או לאיראן. "הבהרתי לישראלים – אל תתקדמו לעבר חיפה", אמר ביידן בראיון.

    בפתח תכניתו הפוך על הפוך, התייחס לכך הרב משה בן לולו ולמד מכך מוסר השכל: "זה מי שעומד בראש הציר הבינלאומי ה'טוב'. ביידן הכי משוגע מכולם, הכי סנילי מכולם. הוא לוחץ ידיים לצלליות, לא זוכר איפה הוא נמצא ומה הוא אומר. הוא אומר לישראל אני איתכם עד הסוף אבל הופך את עזה לגן עדן. זה המפקד העליון של צבא ארה"ב".

    הרב בן לולו הוסיף והדגיש את המסר החשוב: "אנחנו צריכים להבין שהשם מנהל את העולם. אוי לנו אם ניפול לאשליה שהעולם מסודר".

    כזכור, לא מדובר בפעם הראשונה שבה הנשיא האמריקני מתנהג ומדבר בצורה תמוהה, באופן שעורר לא פעם חששות שונים בקרב הציבור האמריקני ובעולם לגבי תפקודו. כידוע, גילו של ביידן הוא 81. גיל מבוגר במיוחד לכהונה בתפקיד פוליטי תובעני כמו נשיא המעצמה הגדולה בעולם המערבי. בעבר הבהירו בבית הלבן כי ביידן נבדק ומצבו הבריאותי תקין לחלוטין.

    למרות שמדובר בטעות תמימה לכאורה, ברשת כבר הועלו ספוקלציות שונות באשר לדבריו, כאשר יש מי שטענו כי לא יתכן ששמה של עיר בישראל שגור כל כך בפיו ויתכן מאוד שהוא שמע קודם לכן את שמה של חיפה פעמים רבות בתדרוך ביטחוני, מה שהוביל לתהיה האם יתכן שיש מידע ביטחוני כלשהו שהציבור בישראל לא יודע הקשור לחיפה.



    0 תגובות