פרס לטרור: באו"ם יצביעו על הכרה במדינה פלסטינית

    חדשות קול חי No Comments on פרס לטרור: באו"ם יצביעו על הכרה במדינה פלסטינית

    במועצת הביטחון של האו"ם דנים בשעה זו בבקשת הרשות הפלסטינית להצטרף כחברה רשמית באו"ם, מה שלמעשה יעניק לה הכרה בינלאומית כמדינה. שגריר ישראל גלעד ארדן במועצת הביטחון: "הכרה חד צדדית במדינה פלסטינית – פירושה סיום המשא ומתן בעתיד‌‌. אם ההחלטה תתקבל זו תהיה מועצת טרור לא מועצת ביטחון"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסתמן: ארה"ב לא השיגה רוב של תשע חברות שיתנגדו, וצפויה להטיל וטו על ההחלטה.

    לפני כשעה החל דיון במועצת הביטחון של האו"ם סביב בקשת החברות שהגישו הפלסטינים. הלילה בחצות (ע"פ שעון ישראל) תתקיים ההצבעה הסופית על הכרה במדינה פלסטינית באו"ם.

    בדיון משתתף אף שר החוץ האיראני, דמות בכירה במשמרות המהפכה של איראן.

    שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן נאם בדיון ותקף: "כמה מנותקת הוועדה הזו יכולה להיות שהיא משקיעה בזמנה לדון בנושא כל כך לא קשור למציאות? אם ההחלטה תתקבל זו תהיה מועצת טרור לא מועצת ביטחון".

    עוד אמר ארדן בנאומו: "הכרה חד צדדית במדינה פלסטינית – פירושה סיום המשא ומתן בעתיד‌‌".

    מוקדם יותר היום דווח כי סין הודיעה רשמית שהיא תומכת בצירוף פלסטין כחברה באו"ם.

    אמש פרסם ארדן התייחסות לדיון ולהצבעה הצפויה: "מועצת הביטחון, שלא גינתה עד היום את טבח ה-7.10 ולא הקדישה אפילו דיון אחד(!) כדי לדון בשחרור החטופים ולקדם החלטות שיפעילו לחץ על החמאס לשחררם- משקיעה את זמנה בקידום הקמת מדינת טרור פלשתינית, בעיתוי שמהווה פרס ענק לטרור. כל מדינה שתצביע בעד הבקשה הפלשתינית – תוכיח שלנגד עיניה רק שיקולים פוליטיים זרים ולא שום שיקול בטחוני או מוסרי. אם מועצת הביטחון תחליט להמליץ על חברות מלאה לרשות הפלשתינית, שמסיתה ומממנת טרור ואין לה כלל שליטה בשטחה- היא ראויה להיקרא ״מועצת הטרור״ של האו״ם ולא ״מועצת הביטחון״״



    0 תגובות