מתקפת היועמ"שית על הממשלה: "עוקפים אותנו"

    מוטי הלפרין 1 Comment on מתקפת היועמ"שית על הממשלה: "עוקפים אותנו"

    היועצת המשפטית לממשלה יוצאת במכתב חריף לממשלה על דרישתה לייצוג נפרד בבג״צ הגיוס. מיארה חוזרת על המילים שפרסמנו הבוקר: "ניסיון לעקוף אותנו". מי שחתם בפועל על המסמך החריף הזה הוא גיל לימון – המשנה של מיארה, התחושה שלו אמש בישיבת הממשלה שמנסים "לעקוף" אותו. הבוקר פרסמנו כי הממשלה אישרה שהייצוג המשפטי הנפרד שהיא הזמינה לבג"צ הגיוס, לא יהיה ייצוג רק מטעם משרד ראש הממשלה אלא גם משאר משרדי הממשלה הנוגעים לעתירת הגיוס

    צילום: פלאש 90
    21:37
    15.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: הדיל המבריק הוצע כבר לפני כמה חודשים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כפי שנחשף הבוקר ב'קול חי' – היועצת המשפטית לממשלה יוצאת הצהריים במכתב חריף לממשלה על דרישתה לייצוג נפרד בבג״צ הגיוס. מיארה חוזרת על המילים שפורסמו הבוקר: "ניסיון לעקוף אותנו".

    "ההתנהלות בעניין גיוס בני הישיבות יש בה משום המשך של הניסיון, שהוא חלק ממה שכונה ׳הרפורמה המשפטית׳, להחליש את מעמד היועמ"ש, לעקוף אותו ולפגוע באפשרותו לשמור על אינטרס הציבור ושלטון החוק" כותבת גלי בהרב מיארה.

    מי שחתם בפועל על המסמך החריף הזה הוא גיל לימון – המשנה של מיארה – שחוזר בדבריו על הדברים שהבאנו ממנו הבוקר, התחושה שלו אמש בישיבת הממשלה שמנסים "לעקוף" אותו.

    כזכור, הבוקר פרסמנו כי אמש אישרה הממשלה שהייצוג המשפטי הנפרד שהיא הזמינה לבג"צ הגיוס, לא יהיה ייצוג רק מטעם משרד ראש הממשלה אלא גם משאר משרדי הממשלה הנוגעים לעתירת הגיוס.

    היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לא אישרה את ההחלטה הזאת, החלטה שעלתה ברגע האחרון בישיבת הממשלה. זאת בניגוד לאישור שהיא כן נתנה לרה"מ בנימין נתניהו, לייצוג משפטי נפרד.

    הסיבה לכך שלימון טוען שמדובר בניסיון של בממשלה לעקוף אותו – היא מכתב שהוא עצמו פרסם, מכתב בו דרש כי משרדי הממשלה ימשיכו להיות מיוצגים על ידי המדינה, בניגוד לממשלה שתיוצג באופן פרטי לבקשתה. אמש כאמור, הממשלה החליטה אחרת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      היועמשית עקפה את הממשלה, וכשהממשלה עוקפת בסיבוב, היועמשית בוכה שעקפו אותה. חחח.

      היועמשית לקחה באלימות סמכויות ממשלתיות, וכשהממשלה לוקחת אותם בחזרה היועמשית צווחת שהממשלה אלימה. חחח.

      היועמשית מנסה לכופף את הממשלה, וכשהממשלה מצליחה קצת לכופף בחזרה, היועמשית רצה לגננת עם פרצוף לימון. חחח.