ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    איתי גדסי ויענקלה פרידמן 1 Comment on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    ח"כ רם בן ברק בראיון לגדסי ופרידמן במהדורת הבוקר: "סדר העדיפות הנכון הוא קודם להחזיר את החטופים. לפי הדיווחים, ההצעה המצרית מדברת על תהליך שבסופו מחזירים את כולם ויתכן שיסתיים בהפסקת המלחמה" | בן ברק האשים: "אין לנתניהו אסטרטגיה, רק להישאר בשלטון. הטבח קרה מפני שתשומת הלב של ישראל לא הייתה על עזה ולבנון אלא ב"הפיכה המשטרית"

    ח"כ רם בן ברק צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    ח"כ רם בן ברק (יש עתיד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר (חמישי) והתייחס ללחימה בצפון: "זה בכל מקרה יפתר בדרכים דיפלומטיות, השאלה אם אחרי מלחמה או לפני. זה צריך להיות מגובה בהסכמה בינלאומית שאנחנו מגיבים על כל ירי. פינוי התושבים מאפשר לחיזבאללה לירות על בתים בצורה חופשית".

    ביחס לחזית הדרומית אמר בן ברק: "סדר העדיפות הנכון הוא קודם להחזיר את החטופים. לפי הדיווחים, ההצעה המצרית מדברת על תהליך שבסופו מחזירים את כולם ויתכן שיסתיים בהפסקת המלחמה".

    "ניהול המלחמה מבחינה מדינית כושל לחלוטין", תוקף חבר הכנסת. "הייתי מצפה שיכנס מישהו אחר במקום חמאס במקומות שאנחנו כובשים. אני מציע לקבל את ההצעה האמריקאית שזה הקהילה הערבית הבין לאומית לוקחת אחריות יחד עם רשות פלסטינית מחודשת".

    עוד האשים בן ברק: "אין לנתניהו אסטרטגיה, רק להישאר בשלטון. הטבח קרה מפני שתשומת הלב של ישראל לא הייתה על עזה ולבנון אלא ב"הפיכה המשטרית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפסיד ללפיד בבחירות וזה עוד היה במערכת הביטחון ואיפה הבוס של המפלגה שלו היה נו באמת ועד בית לא הינו נותנים לך לנהל אתה מאשים את הרפורמה די לך חתירה במישהו אחר אולי תהיה ראש מפלגה חה חה חה