לאחר 'סערת מטולה'; גולדקנופף מתנצל: "שגיתי בלשוני"

    פנחס בן זיו No Comments on לאחר 'סערת מטולה'; גולדקנופף מתנצל: "שגיתי בלשוני"

    "שגיתי בלשוני ואני מצר על כך. הזכרתי את צפת ומטולה בנשימה אחת שכביכול הן לא נסגרו בעוד שבפועל מטולה כן נסגרה. אני מתנצל על הטעות": השר יצחק גולדקנופף מתנצל על אמירתו השגויה: "את מטולה לא סגרו". הדברים, שנאמרו אמש בראיון ל"מהדורה המרכזית' ב'קול חי' עוררו סערה גדולה בתקשורת ועיתונאים וחברי כנסת רבים תקפו את ה"ניתוק מוחלט מהמציאות"

    גולדקנופף נכנס לראיון אצל 'מקומי קול חי'. צילום: שלומי טריכטר
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שדבריו של שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף חוללו סערה, הוא מתנצל וכותב: "שגיתי בלשוני, אני מתנצל על הטעות".,

    כזכור, אמש התראיין שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום והתייחס לסוגיית הילולת ל"ג בעומר במירון, לאחר שדובר צה"ל הודיע אתמול על המלצת הצבא לבטל כליל. שר השיכון זעם על ההחלטה ואמר: "אלפים מחכים לו, איך אפשר להחליט ברגע על ביטול ההילולא?". בדבריו הביע ניתוק מוחלט מהמצב בשטח כאשר אמר: "עוד לא סגרו שום דבר, לא סגרו את צפת ולא את מטולה", למרות שהעיר מטולה פונתה כמעט כליל מתושביה כבר לפני מספר חודשים.

    "את מטולה לא סגרו": האזינו לדברי שר השיכון אמש ב'מהדורה המרכזית'>>

     

    האמירה עוררה סערה בתקשורת. עיתונאים וחברי כנסת רבים מיהרו לתקוף: "אוי לבושה. שר בממשלה לא יודע מה קורה במטולה כבר שבעה חודשים", כתב עמית סגל.

    בשעה האחרונה כתב השר גולדקנופף בחשבונו ברשתות החברתיות: "שגיתי בלשוני ואני מצר על כך. הזכרתי את צפת ומטולה בנשימה אחת שכביכול הן לא נסגרו בעוד שבפועל מטולה כן נסגרה. אני מתנצל על הטעות".

    גם לאחר ההתנצלות, המשיכו לתקוף את השר גולדקנופף. העיתונאי אבישי גרינצייג הגיב להתנצלותו של גולדקנופף וכתב: "רק למען הסדר הטוב, הציטוט המלא של גולדקנופף הוא ״עוד לא סגרו שום דבר. רק את זה סגרו. לא סגרו את מירון ולא את צפת ולא את מטולה ולא את שום דבר״ זו לא מעידה בלשון, זה ניתוק מהמציאות. שלוש פעמים הוא טען שלא סגרו כלום חוץ מאת ההילולה במירון".



    0 תגובות