אביו של הראל מסעוד הי"ד: "לימד אותנו מהי דבקות במשימה"

    קובי פינקלר No Comments on אביו של הראל מסעוד הי"ד: "לימד אותנו מהי דבקות במשימה"

    גיל מסעוד, אביו של הראל הי"ד שנרצח ליד עלי לקובי פינקלר: "הוא לימד אותנו מה זה דבקות במשימה. הלך עד הסוף עם האמת שלו. שנה שעברה כשבאנו לבקר אותו ראינו מה החשיבות של מה שהוא עושה. זו הסיירת ששומרת לנו על המדינה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    20:04
    23.05.24
    קובי פינקלר No Comments on מפקד גדוד בית חאנון בחמאס חוסל במנהרה בג'באליה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה: גיל מסעוד, אביו של הראל הי"ד שנרצח בפיגוע סמוך לעלי, שוחח עם קובי פינקלר במהדורת הבוקר (שני): "הוא היה ילד מאוד מיוחד, בחר לעצמו את הדרך. רצה לעבוד את האדמה. הלך יחד עם חברים לעזור בשמירות בכל מיני חוות. החיבור לאדמה מאוד משך אותו. החלום שלו היה להיות רועה צאן".

    "הוא לימד אותנו מה זה דבקות במשימה", מספר האב. "הלך עד הסוף עם האמת שלו. שנה שעברה כשבאנו לבקר אותו ראינו מה החשיבות של מה שהוא עושה. זו הסיירת ששומרת לנו על המדינה.

    "בתקופה האחרונה הוא היה במעלה אהוביה ליד כוכב השחר. הוא קנה טנדר כדי להתפרנס. באותו יום הוא עשה הובלה מנחליאל לכיוון כוכב השחר. הוא וחבריו עצרו לאכול בחומוס אליהו ליד עלי, אחרי זה יצאו החוצה והגיע המרצח השפל שירה בכל מי שהיה שם והוא נרצח יחד עם נחמן ואלישע. עד עכשיו אנחנו לא מעכלים".

    עוד הוסיף מסעוד: "האבל הפרטי שלנו התחבר לאבל של עם ישראל. אני גם גוייסתי והייתי ארבעה וחצי חודשים במילואים, גם בחאן יונס. אשתי הייתה בבית, עם הרבה חששות ודאגות".



    0 תגובות