החילוץ, תקיפה בג'נין וחיסול בלבנון: חדשות השבת

    אתר קול חי No Comments on החילוץ, תקיפה בג'נין וחיסול בלבנון: חדשות השבת

    סיכום חדשות השבת: צה"ל חילץ את גופותיהם של 4 חטופים | תקיפה חריגה הלילה של מטוס קרב בג׳נין | אזעקות נשמעו הצהריים באשקלון ובזיקים | צה"ל הודיע כי תקף וחיסל באמצעות כלי טיס במג'דל ענג'ר את המחבל שרחביל עלי א-סיד, בכיר בארגון הטרור הג'מאעה האסלאמית בלבנון

    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חדשות השבת:

    ושבו בנים: צה״ל חילץ את גופתו של החטוף רון בנימין הי"ד שנרצח באכזריות ב-7.10.  רון הי"ד יצא בשבת בבוקר לטיול אופניים סמוך לבארי, נרצח בעיקול מפלסים ב-7/10 וגופתו נחטפה לרצועה.

    תקיפה חריגה הלילה של מטוס קרב בג׳נין: הותקף מבנה אשר שימש כחמ״ל מבצעים, במבנה הסתתרו מספר מחבלים מרכזיים, ביניהם מחבלים אשר היו מעורבים בביצוע פיגועי ירי בגזרת ג'נין וכן תכננו לממש פיגועים נוספים בתקופה הקרובה. בתקיפה חוסל אסלאם חמאיסה, מבוקש מרכזי במחנה ג׳נין שאחראי לשורה של פיגועים במרחב, בהם פיגוע ירי שבוצע בחרמש בחודש מאי 2023 בו נרצח מאיר תמרי הי"ד, ופיגוע נוסף בצומת אפס ביוני 2023 בו נפצעו ישראלים.

    אזעקות נשמעו הצהריים באשקלון ובזיקים. זוהו כ-10 שיגורים שחצו מצפון רצועת עזה לעבר המרחב, 5 מהם יורטו בהצלחה על ידי לוחמי ההגנה האווירית והשאר נפלו בשטחים פתוחים. ללא נפגעים.

    הערב יתקיים דיון של קבינט המלחמה. בכירים בישראל אומרים: אין כרגע מגעים לשחרור החטופים – המגעים מתים. עם זאת – צוות המו״מ הישראלי צפוי להציג בקרוב בפני שרי קבינט המלחמה הצעה להחייאת המו״מ.

    צבא ארה"ב הציג תמונות ראשונות מתנועת משאיות הסיוע על הרציף ההומניטרי בחופי עזה שהחל לפעול הבוקר. חמאס: "דוחים כל נוכחות של כוח צבאי בשטחנו. זו לא אלטרנטיבה לפתיחת כל המעברים היבשתיים בפיקוח פלסטיני".

    צה"ל הודיע כי תקף וחיסל באמצעות כלי טיס במג'דל ענג'ר את המחבל שרחביל עלי א-סיד, בכיר בארגון הטרור הג'מאעה האסלאמית בלבנון. שרחביל הוביל וקידם פיגועים משטח לבנון נגד ישראל.

    תקרית בים סוף: סוכנות הסחר הימי של בריטניה (UKMTO) מסרה כי קיבלה דיווח על פגיעה קלה בספינה כ-120 קילומטרים צפונית-מערבית לחודיידה. "כלי השיט והצוות בטוחים וממשיכים לנמל הבא", נמסר.

    מטוסי קרב תקפו תשתיות טרור ומבנים של חיזבאללה במרחב דרום לבנון. במהלך השבת נשמעו מספר רב של אזעקות ביישובי הצפון, כולל על חדירות כטב"מים עוינים – ללא נפגעים.

    ראש אונר"א: כמעט 800,000 אנשים פונו מרפיח מאז החל המבצע הישראלי. צה"ל על הפעולה במזרח רפיח: עד כה חוסלו יותר מ-80 מחבלים, בפשיטות ממוקדות אותרו עשרות רובים, רימונים, מחסניות וכן תשתיות תת-קרקע. בג'באליה חוסלו עשרות מחבלים.



    0 תגובות