סקר TGI: "העיתונים החרדיים ממשיכים לצנוח"

    דוד לזר | צילום: אייס 1 Comment on סקר TGI: "העיתונים החרדיים ממשיכים לצנוח"
    15:12
    02.06.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הוכרזה מכת אש: שריפת ענק משתוללת בעמק המצלבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתרי האינטרנט החרדיים ממשיכים לגבור על העיתונות הכתובה החרדית, כך עולה מסקר TGI החדש.

    על פי הסקר, המנצח הגדול של העיתונות הכתובה הוא עיתון יתד נאמן של יום שמתחזק לעומת הסקר הקודם ומקבל 56.9 אחוז, לעומת 55.5 בסקר הקודם.

    ולמרות ירידתו של יתד נאמן ב-26.6 בקטגוריית העיתונים היומיים, הוא ממשיך להוביל על המתחרים עם שיעור חשיפה של -19.3. כשאחריו עיתון המודיע – עם 15.

    נתון מפתיע בסקר, הוא עיתון הפלס שמקבל 11 אחוז, והוא ממשיך לעלות מהסקר הקודם ב -1.1 כשהוא ממקם את עצמו מעל עיתון המבשר שזוכה רק ל-8.3 אחוז חשיפה, ירידה של 2.2 מהסקר הקודם.

    לעומת הירידה בעיתונים היומיים, בסוף השבוע יתד נאמן עולה מ-15.2 בסקר הקודם ל-16.5 אחוז, בקהילה עולה מ-7.2 ל-8.1, המבשר רושם ירידה קלה מ-7.6 ל-7.0 ושעה טובה עולה מ-1.4 בסקר הקודם ל-2.2.

    משפחה מקבל 19.6 אחוזי חשיפה, ללא שינוי מהסקר הקודם, ושומר על מקומו בראש רשימת עיתוני סוף השבוע, ועיתון יום ליום נשאר עם 6.4 אחוז שקיבל בסקר הקודם.

    ובעיתונים החינמונים, קו עיתונות מתחזק 0.5 אחוז והוא עומד על 25.3 לעומת 24.8 בסקר הקודם, כשמרכז העניינים יורד מ-23 ל-20.2. הפלס המופץ חלקו בחינם וחלקו בתשלום בימי שישי יורד מ-17.2 ל-16.5.

    מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע על ידי מדיה מחקרי TGI בע"מ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4 מיליון נפש. סקר TGI בישראל נערך משנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-30 מאז השקתו. התוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה.

    מאגרי המידע של החברה מהווים כלים חיוניים לענף השיווק והפרסום בתהליך בניית אסטרטגיה שיווקית ותמהילי המדיה זאת בהתבסס על הבנת הצרכן והתמקדות בקהלי מטרה, יצירת תהליכי שיווק ממוקדים המבוססים על מידע עדכני וממוקד מאפשרת להגיע לניצול אופטימאלי של משאבי השיווק.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפלס העיתון המקורי והמבריק על פני כל העתונים והזיבלונים בגלובוס (סקר ישו ווין)