בנט נגד נתניהו: "השגיאה האסטרטגית היא התמיכה במדינה הפלסטינית"

    ישראל פריי No Comments on בנט נגד נתניהו: "השגיאה האסטרטגית היא התמיכה במדינה הפלסטינית"
    13:55
    23.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on "צום מוזיקלי": תמר אנטון ויפוש ברכהן התארחו ב'אשת חיל'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך נפתלי בנט מתח הבוקר ביקורת זהירה על מדיניות ראש הממשלה שלטענתו גורמת בעקיפין לאי ההצלחה להביא להרגעת גל הטרור הנוכחי. "התמיכה במדינה פלסטינית יוצרת את התסכול", אמר בנט למוטי לביא ב"מדברים אקטואליה".

    בהתייחסו לפיגוע בתל אביב, הפציר בנט באזרחים להמשיך בחייהם: "משחר הציונות יש פצצות מתקתקות שחפצים להרע לנו. בתאונות דרכים נהרגים יותר אנשים לאין ערוך מטרור. חייבים להמשיך. יש אבטחה בבתי הספר לשם כך".

    אנחנו רואים כאן טרור מזן חדש, הייתי קורא לו 'טרור בהשראה'. להבדיל מהאינתפאדות הקודמות שהיו ממש מוכוונות על ידי הרשות וחמאס, כאן, בלי רקע קודם יוצאים מחבלים לפגע. פתחנו במהלך אגרסיבי להריסת הבתים במהירות, ואנחנו מגבירים אבטחה כדי להגיע לשכונות בצד השני. יש ירידה מסוימת באירועי הטרור, האזור הקשה ביותר כיום הוא מרחב גוש עציון חברון, שגם שם יש ירידה".

    את דעתו על ראש הממשלה, היסס בנט לשטוח: "אני לא נותן ציונים לראה"מ. כל מה שיש לי לומר – אומר בקולי ובאצבעי בקבינט. מטבע הדברים אנחנו לא מסכימים על כל דבר. באופן כללי, הרבה דברים הייתי עושה בצורה שונה, השגיאה האסטרטגית היא התמיכה במדינה הפלסטינית שיוצרת את התסכול בצד הפלסטיני, הייתי אומר שלא תהיה לא נחזיר אף לא ס"מ אחד מארצנו, וכתוצאה מכך תיגזר כל האסטרטגיה של המדינות שלנו".

    "אני לא מאמין שכל המחוות והמתנות שאנחנו עושים – עוזרות, אבל לא אני רוה"מ, בס"ה קיבלנו 8 מנדטים. אנחנו משפיעים אבל האחריות על רוה"מ". אמר יו"ר הבית היהודי.

    על הרצח בכפר דומא, אמר בנט: "לפני כמה שנים ציידנו את כוחות הביטחון בסמכויות גבוהות לטפל בתופעות האלו. מדובר בנערים שהיו על הברזלים או בכיכר החתולות, נוער אבוד, אנחנו מפעילים לא מעט אנרגיה ותכניות כדי להגיע ולמשוך אותם חזרה למסלול נורמטיבי. ברור שמי שעשה את הרצח לא יטופל בכלים חינוכיים אלא פליליים, אבל האחריות שלנו להחזיר אותם".



    0 תגובות