ועידת גור הפתיעה את המיליארדר הלונדוני: ספר תורה במתנה

    על פי דיווחים שונים שילם סכום עתק של שני מיליון דולר עבור הזכות להשתתף בועידה הנוכחית עם ילדיו ונכדיו שהגיעו מכל העולם
    משה נתנאל No Comments on ועידת גור הפתיעה את המיליארדר הלונדוני: ספר תורה במתנה

    ועידת 'איחוד מוסדות גור' המתכנסת בימים אלו בצרפת ביקשה להפתיע את הנגיד אליש ענגלנדער, והפתיעה אותו במתנה לא שגרתית: ספר תורה מהודר • תוך שעות נערכה כתיבת האותיות ותהלוכה מפוארת להכנסת הספר לבית הכנסת המקומי

    על פי דיווחים שונים שילם סכום עתק של שני מיליון דולר עבור הזכות להשתתף בועידה הנוכחית עם ילדיו ונכדיו שהגיעו מכל העולם
    23:29
    01.06.24
    אבי יעקב No Comments on נס גלוי: ישראל בן יעל שנפצע באורח אנוש – התעורר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרחק מהועידות הרועשות ועתירות הכותרות בארץ, נערכת בימים אלו ועידת "איחוד מוסדות גור" בצרפת. הועידה שמטרתה המוצהרת היא גיוס כספים למוסדות החסידות, הפכה עם השנים למפגש פסגה של אצולת הממון היהודי העולמית, אליה נוהרים אנשי הון ושררה, גם כאלו שאינם נמנים על קהל היעד הטבעי.

    מי שבשנים האחרונות החל אף הוא לקחת חלק מועידות גור, הוא הנגיד הלונדוני אליש ענגלנדר, שעל פי דיווחים שונים שילם סכום עתק של שני מיליון דולר עבור הזכות להשתתף בועידה הנוכחית עם ילדיו ונכדיו שהגיעו מכל העולם.

    כחלק ממערך הפקה משוכלל ויצירתי, הפתיעו ב"איחוד" את הנגיד האנגלי, והעניקו לו בצהריים ספר תורה מהודר כהוקרה על תרומותיו הנכבדות. כתיבת האותיות החלה נערכה כבר באחה"צ, ומיד לאחריהם החלה לצאת תנלטכה מפוארת בהשתתפות כל באי הועדה.

    יצוין כי לפני כמה שנים, הכניס נגיד גוראי לאדמו"ר ספר תורה מיניאטורי במתנה, ולצד ההתרגשות שניכרה בפני האדמו"ר ומילות התודה, העלה מיד את השאלה ההלכתית האם ראוי לקחת את הספר ולא לעשות בו שימוש בציבור. לבסוף הוחלט כי בשלב ראשוני יועבר ספר התורה לבית כנסת לקריאה כהלכה.

    2d26f4d8992732df7cb7b6f128c28044



    0 תגובות