בית שמש: ראב"ד 'העדה' רוכש קמפוס ענקי בשכונה מתחרדת

    בתום תקופת חיפושים ממושכת, נבחר הקמפוס הענק בבית שמש, שנמצא בשכונה שנחשבת למתחרדת
    משה נתנאל ~ תמונת אילוסטרציה 3 Comment on בית שמש: ראב"ד 'העדה' רוכש קמפוס ענקי בשכונה מתחרדת

    עסקה משמעותית נחתמה אמש במעונו של ראב"ד ירושלים הגר"מ שטרנבוך, לקראת מעבר ישיבתו לעיר בית שמש • מדובר ברכישת מגרש בן 4 דונמים, עליו עומד קמפוס חדש ומרווח שיעבור התאמות נדרשות. העסקה מוערכת בכ- 20 מיליוני שקלים

    שלטי הצניעות בבית שמש צילום: Yaakov Lederman/Flash90
    בתום תקופת חיפושים ממושכת, נבחר הקמפוס הענק בבית שמש, שנמצא בשכונה שנחשבת למתחרדת
    16:49
    02.06.24
    יונתן שורק No Comments on פחד: כלבים משוטטים רדפו ונשכו נער בביתר עילית • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש נחתמה עסקה משמעותית במעונו של ראב"ד ירושלים הגר"מ שטרנבוך, לקראת מעבר ישיבתו לעיר בית שמש. מדובר ברכישת מגרש בן 4 דונמים, עליו עומד קמפוס חדש ומרווח שיעבור התאמות נדרשות. העסקה מוערכת בכ- 20 מיליוני שקלים.

    ישיבתו של הגר"מ שטרנבוך פעלה בשנים האחרונות בשכונת רמות בירושלים, ועקב התפתחותה וריבוי התלמידים, חיפשו ראשיה מקום חדש ומרווח, שיכיל את מאות התלמידים.

    בתום תקופת חיפושים ממושכת, נבחר הקמפוס הענק בבית שמש, שנמצא בשכונה שנחשבת למתחרדת, והמעבר צפוי להשפיע דרמטית על צביונה.

    לאחר מעמד החתימה, החלה היערכות נמרצת להכנת המתחם, על מנת שכבר בראש חודש אלול הבעל"ט יוכלו מאות תלמידי הישיבה להיכנס למשכנה החדש של הישיבה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      “פוליטיקאי חרדים חכי"ם הרימו יד נגד כל גדולי ישראל זי“ע ונעצו חרב בחינוך התורתי“ זה הביא זעזוע עמוק בריכוזי היהדות הנאמנה מהצעד הבוגדני שביטל בהינף יד את המתכונת החינוכית העקרונית שגדולי ישראל זצוק“ל ויבדל“א מסרו נפשם למענה. בעולם התורה הזכירו את אזהרתו הנוראה של מרן הרב מבריסק זי“ע בשנת תש“ט: “הכל כאפס לגבי ענין זה שהוא סוף השמדת התורה ח“ו“ הצעת חוק לימוד חובה בפועל אפילו אחרי שאמרו החכים המסיונרים שביטלו את החוק, הרי רואים בפועל שהחוק קיים ר"ל. חייבים לזכור שכל הצרות שיש לנו היום בגלל "חידוש גזירת גיוס השמד" וחידוש גזירת הליבה דהיינו-כפירה בקב"ה.