7 טיפים שווים במיוחד לאחזקת הבית • מומלץ!

    יוסי ברויער 2 Comment on 7 טיפים שווים במיוחד לאחזקת הבית • מומלץ!
    17:58
    02.06.24
    נתנאל לאופר No Comments on עסקה מפתה מידי? כל מה שצריך לדעת לפני רכישת דירה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נעיצת מסמר לתליה

    מכירים את זה שאתם רוצים לתקוע מסמר בקיר לתלות תמונה אבל האגודל כבר כואב לכם מרוב מכות שהוא מקבל מהפטיש? מהיום לא עוד. לוקחים אטב כביסה, עדיף מעץ אבל גם פלסטיק בסדר גמור, ומחזיקים בעזרתו את המסמר. בדרך זו גם תוכלו לוודא שאתם לא נועצים את המסמר עד הסוף במקרה שאתם רוצים לתלות עליו תמונה.

    DSC_018998

     

    נעיצת מסמר בקיר בלי שיזוז מהמקום

    רוצים לתקוע מסמר בקיר בלי שיזוז מהמקום או יפגע בקיר? בקלות. קחו חתיכת נייר דבק (סלוטייפ) והדביקו במקום שבו אתם רוצים לנעוץ את המסמר. קל ופשוט.

     

    הדרך הקלה להיפטר מחור המסמר

    שלפתם מסמר מהקיר והחור שנותר משגע אתכם? משחת שיניים תעזור לכם. כן, משחת שיניים לא נועדה רק להגן על חורים בשיניים כי אם גם על חורים בקיר. קחו משחת שיניים לבנה ומרחו על החור. לאחר הייבוש, זה יראה כאילו חלק אינטגרלי מהקיר.

     

    ספר רטוב

    כמה פעמים זה כבר קרה לך? כוס המים והספר שלידה נהיו חברים יותר מידי טובים והמים שעטו בשמחה אל הדפים הנקיים, ועכשיו מה עושים?

    הדרך הטובה להימנע מהידבקות דפים, וגם לספוג את המים שנותרו בדף, היא להניח בין הדפים הרטובים דפי נייר אפיה. כך הדפים לא ידבקו והספר יחזור כמעט לקדמותו בתום הייבוש.

    water book and small jumping fish isolated on white

     

    ניקוי עקבות צבעי ילדים

    המחשב נשאר שניה פתוח וכשאת חוזרת את מגלה שהילד החמוד חשב שזה דף ציור וקשקש לך על כל המסך, מה עושים? ניסיתי לנקות עם טישו וזה לא ממש הועיל, ולהרטיב את המסך אי אפשר.

    אם מדובר בצבע על בסיס שמן, השפריצי מעט WD40 (ספריי שמן מכונות) על מפית נייר או טישו ונגבי איתו את המסך המקושקש וראו זה פלא, המסך חזר לקדמותו.

    קחי בחשבון ששמן המכונות לא מריח טוב במיוחד אז הכיני גם איזה ספריי ריח טוב ליתר ביטחון.

     

    הדיסק שרוט

    בדיוק השיר שבא לך נמצא על הדיסק שהילד שיחק איתו, ועם השריטות שנהיו עליו את לא מאמינה שיש סיכוי להצליח לשמוע כלום. נסי למרוח מעט משחת שיניים על הדיסק, ולהפעיל אותו. מלבד ריח טוב, המשחה גם אוטמת חריצים קטנים ובמקרים רבים מסייעת לעין האופטית לקרוא מהדיסק על אף השריטות.

    Microwaved CD-ROM

     

    צובעים

    הקירות כבר מלוכלכים, וחלקם הפך לדפי ציור לילדים החמודים, את רוצה צבע חדש ויפה. הגיע הזמן לעשות מעשה, קמת ורכשת גלון צבע. עכשיו בכל טבילה של המברשת בצבע, צריך לנגב את יתרת הצבע אל תוך הפחית חזרה? פשוט מאד. עטפי את הפחית בגומיה שתחצה את פתח הפחית מצד לצד, כך יהיה לך במה לנגב את המברשת ונוזל הצבע יחזור בקלות אל תוך הפחית בלי להשאיר עקבות מיותרות.

     

     

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איזה רעיונות חבלזיים מי חושב על כאלה דברים?
      הייתי שמחה לקבל למייל עוד רעינות והמלצות כנ"ל

    2. 1

      גם אני !!!
      אהבתי במיוחד את האטב למסמר,
      אחחחח, כמה זה כואב!!!