ח"כ שטרית: "מה בנט רוצה מאיתנו, שיפטר את עבאס ויעביר את החוק"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ שטרית: "מה בנט רוצה מאיתנו, שיפטר את עבאס ויעביר את החוק"

    ח"כ קטי שטרית בראיון ל'קול חי': "בצעד מופקר בנט שם את מנסור עבאס בראשות ועדת הפנים שאמורה להעביר את החוק שמונע הגירה פלסטינית נרחבת לישראל, ועכשיו בחוצפה הוא מבקש מהאופוזיציה לחלץ אותו ולהעביר את החוק לוועדה אחרת. מה הוא רוצה מאיתנו- שיפטר את עבאס ויעביר את החוק"

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ קטי שטרית (הליכוד) מתייחסת לישיבה באופוזיציה: "האופוזיציה היא חלק מנשמת אפה של הדמוקרטיה, אבל אנחנו רואים בריונות ודיקטטורה של הקואליציה החדשה, נתחיל מזה שנחנו לא יכולים לחוקק חוקים, לא חודש – יותר מחודש כי זה אז מיד מגיעה הפגרה ואנחנו מוצאים את עצמנו ללא הכלי הפרלמנטרי הכי בסיסי שלנו. והם אלו שקראו לנו דיקטטורים ופשיסטים".

    שטרית הוסיפה בראיון לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "לקחתי את כל החוקים של איילת שקד מהעבר, שבאמת הגישה חוקים טובים לימין – לעומת בנט שלא עשה כלום כשהיה באופוזיציה, בקושי הגיע לוועדת ואפילו לא למליאה – הגשתי אותם ונראה מה הם מתכוונים להצביע".

    שטרית התייחסה להצעת החוק למניעת איחוד משפחות והסבירה מדוע הליכוד לא יצביע בעד: "בצעד מופקר בנט שם את מנסור עבאס בראשות ועדת הפנים שאמורה להעביר את החוק שמונע הגירה פלסטינית נרחבת לישראל, ועכשיו בחוצפה הוא מבקש מהאופוזיציה לחלץ אותו ולהעביר את החוק לוועדה אחרת. מה הוא רוצה מאיתנו- שיפטר את עבאס ויעביר את החוק".



    0 תגובות